Vaca Mov - Seth Godin
PRP: 34,00 lei (-20%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 27,20 lei
Diferență: 6,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Seth Godin
ISBN: 9786069133811
Editura: Act si Politon
Anul publicării: 2019
Pagini: 192
Categoria: Sfaturi Practice
Alertă stoc
DESCRIERE
Vaca Mov / Purple Cow de Seth Godin este o carte al carei titlu te duce mai degraba cu gandul la un anumit brand de ciocolata decat la marketing. Cu toate acestea, cartea este un excelent instrument pentru jucatorii din domeniul marketingului si publicitatii, dar si pentru antreprenori sau product manageri, precum si pentru cei curiosi de modul cum functioneaza acest mecanism care ii convinge pe clienti sa cumpere. Dupa cum ne promite autorul, aceasta carte este despre „cum, ce si de ce un produs devine remarcabil”.
Seth Godin este autorul a 18 bestselleruri internationale care au fost traduse pana acum in 35 de limbi straine, si, care, au schimbat modul in care oamenii de afaceri si marketerii gandesc si muncesc. Unleashing the Ideavirus a fost cel mai popular eBook publicat vreodata, iar Vaca Mov este cea mai vanduta carte despre marketing a deceniului trecut.
Pornind de la premisa ca exista cinci P-uri in publicitate (produs, pret, promovare, plasament si publicitate) Seth Godin ne vorbeste despre noul P, pe care il numeste Vaca Mov. Termenul se refera la capacitatea unui produs de a se face remarcabil. La baza „vacii mov” sta, potrivit lui Godin, ceea ce japonezii numesc „otaku” care se traduce prin mai mult decat un hobby, dar mai putin decat o obsesie, mai exact, printr-o dorinta coplesitoare de a testa ceva despre care ai citit o recenzie si despre care vei face si tu, la randul tau, recomandari.
„Marketingul remarcabil reprezinta arta de a crea lucruri demne de remarcat chiar pentru produsul sau serviciul tau; nu sa aplici marketingul ca pe un adaos de ultim moment, ci sa intelegi ca, daca oferta ta nu este remarcabila in sine, atunci este invizibila”.
Potrivit autorului, profesia de marketing s-a schimbat definitiv in ultima perioada, cei 100 de ani de experienta in acest domeniu nemaifolosind la nimic in prezent. In conditiile in care recomandarile prin viu grai nu mai merg, publicitatea nu mai functioneaza si nici recomandarile prin retelele de socializare nu mai sunt atat de eficiente, parerea lui Godin este ca marketerii ar trebui sa renunte la televiziune si mass-media, pe post de arme secrete, si ar trebui sa inceapa pur si simplu sa inoveze. Sa vina cu idei remarcabile, acele „vaci mov”, care, fac dintr-un produs obisnuit, unul senzational, pe care toata lumea doreste sa il cumpere.
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 33,25 leiPRP: 35,00 lei (-5%)
- 15,00 lei
- 83,70 leiPRP: 90,00 lei (-7%)
Promoţii
-- 33,25 leiPRP: 35,00 lei (-5%)
- 83,70 leiPRP: 90,00 lei (-7%)
- 57,85 leiPRP: 60,90 lei (-5,01%)
RECENZII