Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Trei eseuri asupra religiei - John Stuart Mill

PRP: 35,00 lei (-20%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 28,00 lei
Diferență: 7,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9786066649834
Editura:
Anul publicării: 2018
Pagini: 266
Categoria: Beletristica

DESCRIERE

Trei eseuri asupra religiei - John Stuart Mill 
 
„Daca se va sugera ca un Creator omnipotent, fara a fi supus oricarei necesitati de a folosi artificii, asa cum este constrans sa faca omul, a judecat, cu toate acestea, sa procedeze intr-o asemenea maniera pentru a lasa urme, prin care omul putea sa recunoasca mana sa creatoare, am putea raspunde ca aceasta afirmatie presupune in orice caz o limita a omnipotentei sale. Pentru ca, daca era voia lui Dumnezeu ca oamenii sa cunoasca ca ei sunt, la fel ca restul lumii, opera sa, nu trebuia, in virtutea omnipotentei sale, decat sa vrea ca ei s-o stie.”
John Stuart MILL
„Cele trei eseuri referitoare la religie (Natura, Utilitatea religiei si Teismul) ale filosofului politic John Stuart Mill (1806-1873) au fost publicate postum, in 1874, pentru a evita controversele, de catre fiica sa vitrega, Helen Taylor. In ciuda faptului ca Mill argumenteaza convingator ca teza omnipotentei divine nu este sustenabila, filosoful britanic arata ca figura lui Hristos ramane un model imitabil pentru adeptii Religiei Umanitatii, chiar daca perspectiva sceptica ii neaga filiatia divina.”
Stefan BOLEA

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.2803 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.