Televiziune. Marketing. Comunicare - Diana Prihoanca
PRP: 24,00 lei (-8%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 22,08 lei
Diferență: 1,92 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Diana Prihoanca
ISBN: 9789737765536
Editura: Uranus
Anul publicării: 2008
Categoria: Carte universitara
DESCRIERE
Lector. univ. dr. Diana Magdalena Prihoanca
Universitatea din Bacau; Facultatea de Stiin¡e Economice
• Licentiat al Universitatii din Bacau, Facultatea de Stiinte siLitere
• Doctor în specializarea marketing, ASE Bucuresti
• Competente:
Marketingul serviciilor
Marketing social-politic
Marketing turistic
• Membru al Consiliului de Coordonare al Departamentului
pentru Învatamânt la Distanta din cadrul Facultatii de Stiinte Economice a Universitatii din Bacau.
***
Lucrarea Televiziune. Comunicare. Marketing se înscrie într-un mod aparte în peisajul modern al teoriei si practicii marketingului din România, problematica abordata de autoare finnd în buna masura o oglindire a complexitatii si diversitatii acestui mijloc de informare, care domina înca lumea contemporana.
Static si dinamic, lumina si culoare, imagini transmise „în direct”..., sunt doar câteva din caracteristicile informatiei ce abunda în aceasta carte, prin care autoarea îsi propune sa evidentieze rolul de exceptie al televiziunii ca suport pentru comunicarea cu scop persuasiv.
Aceasta carte se adreseaza deopotriva specialistilor consacrati si viitorilor specialisti, în noul context economic generat de integrarea României în Uniunea Europeana, atât prin cadrul teoretic propus, cât si prin aspectele practice relevante evidentiate.
Prof. univ. dr. Gheorghe Epuran
Televiziune. Marketing. Comunicare de la Editura URANUS. Lucrarea Televiziune. Comunicare. Marketing seînscrieîntr-un
mod aparteîn peisajul modern al teoriei si practicii
marketingului din România, problematica abordata de autoare
finndîn buna masura o oglindire a complexitatii si diversitatii
acestui mijloc de informare, care dominaînca lumea
contemporana.
Static si dinamic, lumina si culoare, imagini transmise„în
direct”..., sunt doar câteva din caracteristicile informatiei ce
abundaîn aceasta carte, prin care autoareaîsi propune sa
evidentieze rolul de exceptie al televiziunii ca suport pentru
comunicarea cu scop persuasiv.
Aceasta carte se adreseaza deopotriva specialistilor consacrati si
viitorilor specialisti,în noul context economic generat de
integrarea Românieiîn Uniunea Europeana, atât prin cadrul
teoretic propus, cât si prin aspectele practice relevante
evidentiate.
Prof. univ. dr. Gheorghe Epuran
BM -TELEVIZIUNE• MARKETING• COMUNICARE -Diana PRIHOANCA,
Lector. univ. dr. Diana Magdalena Prihoanca
Universitatea din Bacau; Facultatea de Stiin¡e Economice
• Licentiat al Universitatii din Bacau, Facultatea de Stiinte si
Litere
• Doctorîn specializarea marketing, ASE Bucuresti
• Competente:
Marketingul serviciilor
Marketing social-politic
Marketing turistic
• Membru al Consiliului de Coordonare al Departamentului
pentruÎnvatamânt la Distanta din cadrul Facultatii de Stiinte
Economice a Universitatii din Bacau.
Din cuprins:
1. Aspete definitorii ale comunicarii de marketing
2. Mass-media - suport al comunicarii promotionale
3. Publicitatea - pilonul central al comunicarii promotionale
4. Televiziunea - mijloc de comunicare in masa in lumea afacerilor din Romania si din Uniunea Europeana
5. Audienta - indicator in orientarea intreprinzatorului privind comunicarea promotionala in Romania
6. Directii de actiune privind ormonizarea legislatiei romaniei cu cea din Uniunea Europeana privind televiziunea
7. Studiu comparativ privind impactul masurilor de control asupra pietelor de publicitate din televiziune in statele membre ale Uniunii Europene, inclusiv Romania
O privire catre viitor
Bibliografie
Anexa... 1
Anexa... 2
Anexa... 3
Anexa... 4
Anexa... 5
mod aparteîn peisajul modern al teoriei si practicii
marketingului din România, problematica abordata de autoare
finndîn buna masura o oglindire a complexitatii si diversitatii
acestui mijloc de informare, care dominaînca lumea
contemporana.
Static si dinamic, lumina si culoare, imagini transmise„în
direct”..., sunt doar câteva din caracteristicile informatiei ce
abundaîn aceasta carte, prin care autoareaîsi propune sa
evidentieze rolul de exceptie al televiziunii ca suport pentru
comunicarea cu scop persuasiv.
Aceasta carte se adreseaza deopotriva specialistilor consacrati si
viitorilor specialisti,în noul context economic generat de
integrarea Românieiîn Uniunea Europeana, atât prin cadrul
teoretic propus, cât si prin aspectele practice relevante
evidentiate.
Prof. univ. dr. Gheorghe Epuran
BM -TELEVIZIUNE• MARKETING• COMUNICARE -Diana PRIHOANCA,
Lector. univ. dr. Diana Magdalena Prihoanca
Universitatea din Bacau; Facultatea de Stiin¡e Economice
• Licentiat al Universitatii din Bacau, Facultatea de Stiinte si
Litere
• Doctorîn specializarea marketing, ASE Bucuresti
• Competente:
Marketingul serviciilor
Marketing social-politic
Marketing turistic
• Membru al Consiliului de Coordonare al Departamentului
pentruÎnvatamânt la Distanta din cadrul Facultatii de Stiinte
Economice a Universitatii din Bacau.
Din cuprins:
1. Aspete definitorii ale comunicarii de marketing
2. Mass-media - suport al comunicarii promotionale
3. Publicitatea - pilonul central al comunicarii promotionale
4. Televiziunea - mijloc de comunicare in masa in lumea afacerilor din Romania si din Uniunea Europeana
5. Audienta - indicator in orientarea intreprinzatorului privind comunicarea promotionala in Romania
6. Directii de actiune privind ormonizarea legislatiei romaniei cu cea din Uniunea Europeana privind televiziunea
7. Studiu comparativ privind impactul masurilor de control asupra pietelor de publicitate din televiziune in statele membre ale Uniunii Europene, inclusiv Romania
O privire catre viitor
Bibliografie
Anexa... 1
Anexa... 2
Anexa... 3
Anexa... 4
Anexa... 5
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 50,00 lei
- Curs practic pentru studiul limbii engleze. Asistenta medicala generala. anul I - Laura-Corina Rosca26,00 lei
- 25,00 lei
Promoţii
-- 299,16 leiPRP: 314,90 lei (-5%)
- 71,10 leiPRP: 79,00 lei (-10%)
- 54,00 leiPRP: 60,00 lei (-10%)
RECENZII