Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Strategii de branding - Costin Lianu

Preț: 15,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9789737094971
Anul publicării: 2010
Pagini: 176
Categoria: Management

DESCRIERE

      Intelegerea imaginilor, si implicit a brandurilor, este un domeniu de cercetare nou si cu multe provocari. Brandurile, ca imagini ale unor identitati  competitive supuse rigorilor pietei, au in prezent o diversitate de manifestari simbolice, lingvistice, vizuale, de comunicare si se straduiesc sa reprezinte si sa domine perceptia umana nu numai asupra produselor si serviciilor, dar si a organizatiilor, in sensul cel mai larg al termenului, a locurilor, a concentrarilor de firme, a indivizilor si chiar a tarilor.
      Brandurile, ca imagini, au propria lor logica de formare si propriul lor dinamism. Cat se desprind ele de identitatea obiectelor sau persoanelor pe care le reprezinta si care sunt factorii care dau o anumita autonomie imaginilor fata de produsele, organizatiile, locurile si indivizii pe care ii reprezinta? Este economia bunurilor materiale dublata de o economie a brandurilor si care este noul rol al brandurilor in noua economie?
      Sunt intrebari frecvente la care aceasta lucrare incearca sa dea unele raspunsuri si sa formuleze o serie de repere in ceea ce priveste tipologia brandurilor si modul in care acestea se formeaza.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.2643 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.