Sfarsitul advertisingului asa cum il stim - Sergio Zyman, Armin Brott
PRP: 29,86 lei (-19,99%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 23,89 lei
Diferență: 5,97 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Sergio Zyman, Armin Brott
ISBN: 9789738874985
Editura: Publica
Anul publicării: 2008
Pagini: 320
Format: 14,5 x 20,5 cm
Categoria: Diverse
Alertă stoc
DESCRIERE
Felul in care companiile fac afaceri in ziua de azi nu numai ca nu imbunatateste situatia actuala, ci chiar o inrautateste.
In cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. In aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis si ce este de facut pentru reanimarea lui. Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea voastra sa devina mai buna decat este in momentul de fata.
Daca lucrati in domeniul publicitatii, puteti considera aceasta carte un apel la trezire, un avertisment de genul: fie iti schimbi modul de abordare, fie locul de munca. Advertisingul nu inseamna sa castigi Effie-uri sau Lei de aur. Inseamna sa faci bani pentru clientii tai, iar unii dintre ei — cei care vor citi aceasta carte — s-ar putea sa fie destul de iritati sa va vada pe scena tinand in maini statueta castigatoare in timp ce vanzarile lor scad.
Odata ce veti fi citit aceasta carte, veti detine cunoasterea, imaginea de ansamblu, instrumentele si instructiunile necesare pentru elaborarea strategiilor de advertising functionale si pentru transformarea acestor strategii in afaceri de succes. Asa ca stati prin preajma si veti avea ce invata!
Cuvintele categorice si pline de sens ale lui Zyman ar putea fi sutul-in-fund de care avea nevoie aceasta industrie.
PUBLISHERSWEEKLY
Ce pot sa spun despre Sergio Zyman? Este un geniu, atata tot!
Ce pot sa spun despre Sergio Zyman? Este un geniu, atata tot!
WARREN BENNIS
Zyman se intoarce la fundamentele advertisingului, pe care le graveaza in piatra. El construieste sau reconstruieste casa advertisingului din temelii.
Zyman se intoarce la fundamentele advertisingului, pe care le graveaza in piatra. El construieste sau reconstruieste casa advertisingului din temelii.
SIR MARTIN SORRELL, GROUP CHIEF EXECUTING, WPP
Eu sper ca aceasta carte este citita si de CEO. Vor inceta astfel sa isi mai arunce pretiosii dolari pe reclame de 30 secunde si vor incepe sa faca marketing adevarat.
Eu sper ca aceasta carte este citita si de CEO. Vor inceta astfel sa isi mai arunce pretiosii dolari pe reclame de 30 secunde si vor incepe sa faca marketing adevarat.
PHILIP KOTLER
Sergio Zyman este dur si ireverentios. Perspectiva sa asupra evolutiei advertisingului este vitala pentru oricine vrea sa isi construiasca o afacere.
Sergio Zyman este dur si ireverentios. Perspectiva sa asupra evolutiei advertisingului este vitala pentru oricine vrea sa isi construiasca o afacere.
JOHN J. DOONER JR., PRESEDINTE SI CEO AL MCCANN-ERICKSON WORLDGROUP
Sergio este unul dintre putinii oameni care considera ca problema reala a advertisingului este ca intreg sistemul este defect. Si el este singurul om din toata istoria acestei industrii destul de curajos (sau nebun) incat sa incerce sa-l schimbe.
Sergio este unul dintre putinii oameni care considera ca problema reala a advertisingului este ca intreg sistemul este defect. Si el este singurul om din toata istoria acestei industrii destul de curajos (sau nebun) incat sa incerce sa-l schimbe.
SAM HILL, COFONDATOR AL HELIOS CONSULTING GROUP
Sergio Zyman este fostul chief marketing officer al The Coca-Cola Company si autorul bestseller-ului „The End of Marketing As We Know it“. Zyman a fondat si condus Zyman Marketing Group, o firma de top in domeniul consultantei strategice, al aplicatiilor software si al resurselor educationale.
Printre clienti se numara Dell, Kelloggs, McDonald`s, Sanofi-Aventis si Vodafone. Sergio Zyman este in prezent Vice-Presedinte al firmei de consultanta in domeniul IT, Broadchoice, avand clienti precum Cisco Systems, AT&T sau British Telecom.
Armin Brott este coautor al mai multor carti de afaceri scrise de persoane renumite in industrie si este totodata si autor al unor carti foarte bine vandute. Printre titlurile publicate se numara „The Expectant Father: Facts, Tips, and Advice for Dads-to-Be”, „The New Father: A Dad`s Guide to the First Year“ si „The New Father: A Dad`s Guide to the Toddler Years“.
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 29,70 leiPRP: 33,00 lei (-10%)
- 55,20 leiPRP: 69,00 lei (-20%)
- 27,00 leiPRP: 30,00 lei (-10%)
Promoţii
-- 29,70 leiPRP: 33,00 lei (-10%)
- 55,20 leiPRP: 69,00 lei (-20%)
- 27,00 leiPRP: 30,00 lei (-10%)
RECENZII