Editurile lui Florar
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Satisfactia clientilor si sustenabilitatea programului de calitate a produselor si serviciilor bancare la principalele banci din Regiunea Centru - Elena-Lidia Melnic

Preț: 51,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Vineri, 9 Mai. 2025
ISBN: 9789737099112
Anul publicării: 2020
Pagini: 216
Format: 17x24
Categoria: Finante si banci

DESCRIERE

Lucrarea investigheaza diferentele dintre asteptarile consumatorilor de servicii bancare privind calitatea serviciilor primite si perceptiile lor privind calitatea primita, iar rezultatele au fost transpuse intr-un program clar de sustenabilitate a calitatii serviciilor bancare. In acelasi timp, prin cercetarea de marketing efectuata, cartea ofera o imagine actuala a nivelului calitatii serviciilor bancare din Regiunea Centru a tarii si o ierarhizare a bancilor conform scorului Net Promoter.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.6955 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.