Vanatoarea cartilor in luna Noiembrie
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Riscul si brandurile corporative. Sinteze si studii de caz pentru studenti - Laurentiu-Mihai Treapat

Preț: 29,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9786067492521
Editura:
Anul publicării: 2018
Pagini: 234

DESCRIERE

Riscul si brandurile corporative. Sinteze si studii de caz pentru studenti - Laurentiu-Mihai Treapat 
 
Am urmărit cu interes și satisfacție progresul și rezultatele cercetărilor efectuate de autor asupra sistemului bancar și economiei în general, încă din perioada când acesta activa la ASE București. Baza de date cercetată este una impresionantă prin complexitatea și relevanța ei. A început cercetarea încă din anul 2000 și a continuat-o pe întreaga perioadă a crizei economice și post-criză, rezultatele cercetării fiind valorificate în 3 cărți având ca beneficiari specialiști ai managementului riscurilor sau studenți.
Cartea de față continuă, actualizează, adaugă și completează cu experiența practică și de cercetător a autorului, o trudă începută cu mulți ani în urmă. Ea se dovedește foarte valoroasă pentru studenții de la științe economice, management, business și administrație tocmai prin continuitatea cercetării și esența rezultatelor, care, pentru cei care îl cunosc pe autor, se dovedesc la nivelul așteptărilor de la un expert al fenomenului financiar-bancar.
Profesor universitar dr. Anca Gabriela ILIE

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.2324 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.