Ouă, iepurași și cărți grozave
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Religia comunicarii. Manipularea mistica a consumatorului & Noua filocalie - Gheorghita Dinu

PRP: 24,99 lei (-30,01%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 17,49 lei
Diferență: 7,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9786069922989
Editura:
Anul publicării: 2019
Pagini: 160
Categoria: Stiinte

Scrie o recenzie!

*
?
Completați numele sau diminutivul dumneavoastră
?
Adresa dvs de e-mail, câmp opțional. Completați dacă doriți să primiți prin e-mail eventualele replici/răspunsuri.
*
?
Scrieți un titlu relevant pentru review-ul dvs, folosind cuvinte reprezentative pentru descrierea produsului care urmează să o faceți.
*
?
Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
*
1 2 3 4 5
?
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Dumnezeu a facut lumea in sase zile, avand grija ca omului sa i se procure astfel intrebarile (necesitatile vitale) si raspunsurile(modalitatile de satisfacere a acestor necesitati). 98% dintre oameni s-au multumit cu acest model de comunicare si isi consuma in continuare intreaga energie – fizica dar si mentala – pentru a parcurge ritualic, in fiecare zi, drumul de la nevoile de tot felul la implinirea lor. 2%, insa, dintre oameni nu s-au multumit cu acest statut si, in ziua a saptea, conventional considerata „libera”, harazita de Creator odihnei si reflectiei la ordinea divina a lucrurilor, au incercat sa-l copieze pe Marele Comunicator si sa i se substituie celui care, mai tarziu, l-a avut ca avatar pe un anume Abraham Maslow. Clonele lui Dumnezeu, mereu tentate de „auto-actualizare”, au fost la inceput preotii, iar azi, la apogeul societatii de consum, sunt oamenii de PR, care practica manipularea mistica a consumatorului. Si nu o fac oricum, ci folosindu-se de noua Filocalie, bazata pe credinta in puterea imaginii si a mesajelor subliminale purtate de aceasta. „Sa nu iti faci chip cioplit!” este o porunca care poate fi citita exact pe dos acum, cand „icoana” a devenit „icon”, iar o eventuala prabusire a ierarhiei trebuintelor umane este perceputa ca un semn al producerii ciclice a Apocalipsei (de la crahul din 1929 la criza „subprime” din 2008).
Facerea Lumii dupa Abraham Maslow
Vechea si noua Filocalie din perspectiva religiei comunicarii: de la akedie la trezvie in business prin Rugaciunea Inimii
Cel mai simplu CV al unui isihast contemporan: „How to Do Things with Words”
Biblioteca Babel si scara necesitatilor de comunicare in hypermarketul de idei
99 Francs sau 14, 99 Euro? Pretul psihologic al mantuirii azi
Game of Thrones revisited
GHEORGHITA DINU este absolvent de SNSPA, antreprenor roman de succes si fan al Dinastiei Lannister. Preda cursuri de Creative PR & Marketing dupa o metoda neconventionala, dezvoltata impreuna cu Dan-Silviu Boerescu.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.3209 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.