Ouă, iepurași și cărți grozave
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale - Septimiu Chelcea

PRP: 67,00 lei (-17%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 55,61 lei
Diferență: 11,39 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Vineri, 2 Mai. 2025
ISBN: 9786062613396
Anul publicării: 2021
Pagini: 302
Categoria: Stiinte

Solicită discount

*
?
Completați numele dvs. Obligatoriu.
*
?
Completați adresa dvs de e-mail. Obligatoriu.
*
?
Completați numărul dvs de telefon. Obligatoriu.
*
?
Completați cantitatea pe care intenționați să o cumpărați. Cantitatea minimă este de 20 bucăți. Obligatoriu.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Publicarea dupa aproape zece ani a unei a doua editii a lucrarii Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoasterii in toate domeniile este accelerat: se contureaza mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze si se difuzeaza prin carti si reviste de specialitate pe suport hartie sau online o multitudine de fapte de observatie si rezultate ale experimentelor stiintifice. Este aproape imposibil pentru un singur om sa cuprinda universul cunoasterii. Ce putem spera este sa ne facem o imagine fragmentara cat mai clara despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodata nu o cuprindere deplina a lui.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Titluri de aceiași autori

Created in 0.5842 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.