Vanatoarea cartilor in luna Noiembrie
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Psihologia adolescentului de la 11 la 15 ani - Pierre Galimard

PRP: 27,00 lei (-20%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 21,60 lei
Diferență: 5,40 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9786069101582
Anul publicării: 2021
Ediția: 2
Pagini: 124
Format: 13 x 20
Categoria: Psihologie

DESCRIERE

 
   Transformari, conflicte si descoperiri ale adolescentei
 
  Pierre Galimard, renumit psihiatru si psihoterapeut, prezinta in aceasta carte esenta unei indelungate experiente obtinute in urma lucrului cu parintii, copiii si adolescentii.
   Alegerea intervalului intre 11 si 15 ani nu este deloc intamplatoare. Numita si „varsta ingrata”, este perioada in care au loc cele mai mari si mai profunde transformari ce marcheaza sfarsitul copilariei si trecerea spre o noua etapa din viata, aceea a maturizarii.
 
   Lucrarea, scrisa intr-un limbaj clar, simplu si accesibil oricui, prezinta informatiile esentiale despre dezvoltarea psihologica specifica varstei, atingand numeroase subiecte importante. Criza pubertatii, transformarile, incertitudinile, conflictele, descoperirile, iubirea, relatia cu parintii si maturizarea eului care-l transforma pe adolescent in cineva sunt prezentate de autor intr-un stil concis, extrem de util pentru parinti, bunici, profesori si, desigur, pentru adolescentii care doresc sa afle si sa inteleaga exact ce se intampla cu ei.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.2693 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.