Vanatoarea cartilor in luna Noiembrie
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Principles and Practice of Social Marketing: An International Perspective - Rob Donovan, Nadine Henley

Preț: 393,56 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Vineri, 13 Dec. 2024
ISBN: 9780521167376
Anul publicării: 2010
Pagini: 526
Categoria: Carte straina

DESCRIERE

Principles and Practice of Social Marketing combines the authors' practical commercial marketing know-how, hands-on experience in developing and implementing social marketing campaigns, and extensive involvement in formative and evaluative research across a broad variety of health and social policy areas. This new international edition will be essential reading for undergraduate and graduate courses in Social Marketing and for anyone involved in social marketing or health promotion, public health interventions, injury prevention or public welfare in general.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.2607 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.