Ouă, iepurași și cărți grozave
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Planul de marketing. Ghid practic - Nicoleta Valentina Florea

PRP: 39,90 lei (-10%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 35,91 lei
Diferență: 3,99 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9786061803538
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 184
Categoria: Stiinte

Scrie o recenzie!

*
?
Completați numele sau diminutivul dumneavoastră
?
Adresa dvs de e-mail, câmp opțional. Completați dacă doriți să primiți prin e-mail eventualele replici/răspunsuri.
*
?
Scrieți un titlu relevant pentru review-ul dvs, folosind cuvinte reprezentative pentru descrierea produsului care urmează să o faceți.
*
?
Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
*
1 2 3 4 5
?
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci si ca sa aduca performanta. Pentru a crea planuri valoroase, care sa nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizatia trebuie sa desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregatite in prognozare si sa perceapa planul de marketing mai degraba ca pe un proces de invatare decat ca pe o functie de control si monitorizare.
Astfel, cartea pune accent, printre altele, pe importanta realizarii unui plan de marketing eficient si pe descrierea etapelor concrete necesare implementarii acestuia.

Din cuprins

  • planul strategic de marketing
  • etapele implementarii unui plan strategic de marketing
  • cai de ameliorare a unui plan de marketing
  • modele ale unui demers de planificare de marketing
  • Puncte forte
  • descrierea barierelor care pot sta in calea implementarii eficiente a unui plan de marketing, precum si a cailor de ameliorare a acestuia
  • oferirea de exemple concrete pentru implementarea unui plan de marketing in domeniile productiei si serviciilor

 

Nicoleta Valentina Florea. Lector universitar dr. in cadrul Departamentului de Management-Marketing al Facultatii de Stiinte Economice, Universitatea „Valahia” din Targoviste

Public tinta

Studenti; mediul de afaceri

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.3244 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.