Performanta scolara - Simona Butnaru

PRP: 25,96 lei (-10,02%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 23,36 lei
Diferență: 2,60 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Simona Butnaru
ISBN: 9789734631360
Editura: Polirom
Anul publicării: 2013
Pagini: 280
Format: 135x200 mm.
Categoria: Pedagogie
DESCRIERE
Cum pot fi ajutati elevii sa-si optimizeze performantele scolare? Exista diferente culturale in ceea ce priveste practicile educationale aplicate in familie si efectele lor asupra invatarii? Cum pot fi evitate starile afective negative si cum pot fi stimulate starile pozitive asociate invatarii? Volumul raspunde la aceste intrebari, prezentind tendintele de evolutie a performantei scolare, abordarea ecologica a succesului scolar, precum si rolul suportului scolar si familial in determinarea performantelor scolare. Pe linga rezultatele cercetarilor contemporane privind rolul orientarii motivationale asupra performantei scolare, sint expuse cercetari originale recente realizate la nivelul populatiei scolare romanesti si strategii educationale ameliorative. Valoarea metodologica si didactica recomanda volumul atit profesorilor si studentilor de la facultatile de psihologie si stiinte ale educatiei, cit si cadrelor didactice din invatamintul preuniversitar, consilierilor scolari si specialistilor in politici educationale.
Cuprins: Modele teoretice ale analizei determinantilor rezultatelor scolare in adolescenta - Cercetari anterioare privind rolul factorilor individuali si contextuali in determinarea performantei scolare - Cercetari romanesti asupra determinantilor individuali si contextuali ai rezultatelor scolare ale adolescentilor - Interpretarea efectelor determinantilor individuali si contextuali asupra rezultatelor scolare in context romanesc - Implicatii educationale ale rezultatelor si directii viitoare de cercetare.
Cuprins: Modele teoretice ale analizei determinantilor rezultatelor scolare in adolescenta - Cercetari anterioare privind rolul factorilor individuali si contextuali in determinarea performantei scolare - Cercetari romanesti asupra determinantilor individuali si contextuali ai rezultatelor scolare ale adolescentilor - Interpretarea efectelor determinantilor individuali si contextuali asupra rezultatelor scolare in context romanesc - Implicatii educationale ale rezultatelor si directii viitoare de cercetare.
LOREDANA RUXANDRA GHERASIM este conferentiar la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei din cadrul Universitatii „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi. Doctor in psihologie (2007) al aceleiasi universitati, cu o teza care a vizat aplicarea modelului neajutorarii invatate pentru explicarea performantelor academice. A realizat o serie de cercetari pe tema atribuirii, motivatiei academice, optimismului, suportului social si stereotipului de gen. A publicat articole in reviste internationale si nationale (Substance Use and Misuse, Educational Studies, International Journal of Learning, Annals of Psychology, Annals of Educational Sciences, Revista de Psihologie Sociala) si a participat la numeroase conferinte internationale. Este autoarea volumului Neajutorarea invatata. Concepte si aplicatii (2009) si coautoarea mai multor volume din domeniul psihologiei sociale si pozitive.
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 36,00 leiPRP: 48,00 lei (-25%)
- 36,00 leiPRP: 48,00 lei (-25%)
- 44,95 leiPRP: 49,95 lei (-10,01%)
Promoţii
-- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
- 36,00 leiPRP: 48,00 lei (-25%)
- 36,00 leiPRP: 48,00 lei (-25%)
RECENZII