Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Oportunitati de optimizare a strategiilor de marketing prin utilizarea realitatii virtuale si a realitatii augmentate - Bogdan-Mihai Prodea

PRP: 50,00 lei (-10%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 45,00 lei
Diferență: 5,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9786062818456
Editura:
Anul publicării: 2024
Pagini: 200
Categoria: Stiinte

DESCRIERE

Aceasta lucrare exploreaza oportunitatile de optimizarea a strategiilor de marketing prin utilizarea tehnologiilor Realitatea Virtuala (RV) si Realitatea Augmentata (RA), investigand modul in care integrarea acestora poate imbunatati practicile de marketing si poate influenta comportamentul consumatorilor in mediul digital.
Primul obiectiv este de a evalua modul in care aceste doua tehnologii sunt percepute si utilizate de catre consumatori. Astfel, cercetarea adopta o abordare calitativa pentru a explora aceste dimensiuni. Prin intermediul interviurilor in profunzime se examineaza modul in care indivizii percep, utilizeaza si interactioneaza cu RA si RV in diverse contexte.
Al doilea obiectiv este de a determina daca implementarea RA sau RV are vreun impact asupra nivelurilor intentiei de achizitie in mediul online, utilizand metode experimentale pentru a evalua acest efect. Au fost realizate doua experimente iar concluziile au aratat ca cele doua tehnologii au un impact pozitiv asupra intentiei de achizitie in mediul digital. A doua parte a cercetarii cantitative este reprezentata de o ancheta pe baza de sondaj care abordeaza cel de-al treilea obiectiv principal al tezei, acela de a identifica si masura modul in care diferitele caracteristici ale RA si RV impacteaza si influenteaza nivelul intentiei de achizitie. Aceasta sectiune ofera o perspectiva asupra factorilor care influenteaza adoptarea si acceptarea de catre consumatori a acestor tehnologii emergente si ofera scheme de influenta care sunt valoroase in procesul de implementare a realitatii augmentate sau virtuale in strategia de marketing.
Pe baza constatarilor si a informatiilor colectate din capitolele anterioare, se propune un program de marketing pentru implementarea RA si RV in strategia de marketing a IMM-urilor. Aceasta sectiune ofera orientari si recomandari practice pentru ca IMM-urile sa valorifice eficient tehnologiile in eforturile lor de marketing.
Concluziile trase in urma cercetarii evidentiaza potentialul semnificativ al realitatii virtuale si augmentate in optimizarea strategiilor de marketing. Integrarea acestor tehnologii ofera oportunitati unice pentru experiente imersive, personalizate si interactive pentru consumatori. Cu toate acestea, trebuie luate in considerare provocari precum costul, limitarile tehnice si gradul de acceptare al tehnologiei pentru a exploata pe deplin beneficiile potentiale ale RA/RV.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.1871 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.