Ouă, iepurași și cărți grozave
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Mic tratat de manipulare pentru uzul oamenilor cinstiti - Robert-Vincent Joule, Jean-Leon Beauvois

PRP: 36,95 lei (-9,99%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 33,26 lei
Diferență: 3,69 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Vineri, 2 Mai. 2025
ISBN: 9789734661732
Editura:
Anul publicării: 2016
Pagini: 312
Format: 135x200 mm.
Categoria: Sfaturi Practice

Vreau mai multe informații!

*
?
Completați numele dumneavoastră
*
?
Completați numărul de telefon la care puteți fi contactat
*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Completați întrebarea dumneavoastră
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Bestseller
 
Traducere de Nicolae-Florentin Petrisor
 
Cum poti determina pe cineva sa faca ceea ce doresti tu sa faca? Raspunsul psihologilor sociali e simplu: nu trebuie nici sa ai putere de seductie, nici sa fii un geniu al persuasiunii sau sa detii o pozitie de forta, ci doar sa cunosti si sa aplici anumite tehnici de manipulare.
Vom intelege aceste tehnici citind povestea plina de umor a doamnei O. Viata ei este o adevarata drama, deoarece nu e in stare sa recunoasca si sa contracareze incercarile de manipulare ale celor cu care intra in contact zi de zi, de la vinzatori pina la cersetori. Situatiile in care doamna O. cade victima manipulatorilor din jurul ei le permit autorilor sa prezinte strategiile cu ajutorul carora putem obtine de la alte persoane lucruri cu care altminteri ele nu ar fi niciodata de acord. Revizuita si completata la aceasta editie cu un capitol despre manipularea de masa folosita in marketing, cartea a fost reeditata de mai multe ori in Franta si tradusa in peste zece limbi.
 
Din cuprins:
Capcanele deciziei - Amorsarea - O afacere buna - Momirea - Piciorul-in-usa - Usa-in-nas - Atingerea fizica - Etichetarea - Manipularea in viata de zi cu zi - De la manipularea interindividuala la manipularea de masa: cazul marketingului
 
Robert-Vincent Joule este profesor universitar si conduce Laboratorul de Psihologie Sociala al Universitatii din Provence.
Impreuna, Robert-Vincent Joule si Jean-Leon Beauvois au mai publicat Soumission et ideologies (1981), A radical dissonance theory (1996) si La soumission librement consentie (1998).
 
Jean-Leon Beauvois este profesor universitar si cercetator in psihologie clinica la Paris, Nancy, si in psihologie sociala experimentala la Nancy, Caen, Grenoble, Nisa. I

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.3318 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.