MATEMATICA. Manual pentru clasa a 7-a in limba germana - Mihaela Singer
DESCRIERE
Manualul prezinta continuturile de algebra si geometrie in unitati de invatare succesive, desfasurate continuu pe o perioada de 2-4 saptamani, fiecare, si nu in doua parti distincte. In acest fel, manualul raspunde optim provocarii aduse de Programa scolara, care aloca o pondere mai mare continuturilor de geometrie decat celor de algebra.
Avantaje:
- Se simplifica alcatuirea planificarii si urmarirea realizarii ei la clasa.
- Se realizeaza conexiuni firesti la nivelul capitolelor intre notiunile predate, asa cum prevede programa scolara.
- Se exerseaza continuturi de algebra in context geometric si invers.
- Fiecare unitate de invatare a manualului contine:
- un proiect care se deruleaza pe parcursul unitatii si care ofera prilejul de a aplica notiunile invatate;
- un test de evaluare initiala, care are dublu scop: atentioneaza asupra conceptelor cu care se opereaza in unitate si permite evaluarea nivelului de pregatire a elevului in momentul intrarii in noul continut, pentru eventuale activitati remediale sau de progres;
- lectiile in succesiune, fiecare urmata de un set de exercitii si probleme propuse – organizate pe 4 niveluri de dificultate;
- o sinteza formulata pe intelesul elevilor referitoare la continuturile invatate si la competentele formate in cadrul unitatii;
- doua teste de evaluare sumativa, gradate ca dificultate si corelate cu competentele vizate.
Fiecare lectie a manualului:
– Are un fir logic in care se porneste de la o situatie-problema cu aplicabilitate practica:
Analiza acestei situatii-problema genereaza obiectivul lectiei, formulat ca o intrebare la care urmeaza sa se raspunda prin invatarea noului continut.
Rezolvarea situatiei-problema ofera o prima aplicatie a noului continut.
– Acopera cu rigurozitate explicarea conceptelor prevazute de programa scolara (prin definitii, reguli, demonstratii formulate clar si insotite de o ilustrare care intensifica memorarea elementelor).
Problemele propuse:
– Sunt gandite pe 4 niveluri de dificultate, ceea ce permite ca:
- elevul sa avanseze in ritmul sau propriu, de la usor la dificil;
- invatarea sa fie personalizata – nivelul fiind marcat explicit, elevul poate opta sa inceapa cu sarcinile elementare si sa avanseze cat poate, sau se poate concentra direct pe sarcinile complexe (nivelurile 3 si 4);
- profesorul sa identifice cu usurinta nivelul de competenta al elevului, pentru a putea recurge la activitati remediale sau de performanta.
- Forme de evaluare in manual:
Proiect
- Test initial
- Verificarea nivelului de baza
- Evaluare sumativa
- Evaluare de 5 minute
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 18,75 leiPRP: 25,00 lei (-25%)
- 280,00 lei
- 53,99 leiPRP: 59,99 lei (-10%)
Promoţii
-- 18,75 leiPRP: 25,00 lei (-25%)
- 23,99 leiPRP: 29,99 lei (-20,01%)
- 35,99 leiPRP: 44,99 lei (-20%)
RECENZII