Marketingul Afacerilor clasa a XI-a. Filiera tehnologica. Profilul servicii - Suzana Ilie, Cristina Tanislav, Catalina Postovei

Preț: 19,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9789736681431
Editura: Oscar Print
Anul publicării: 2016
Pagini: 144
Categoria: Manuale scolare
Alertă stoc
DESCRIERE
Marketingul Afacerilor ruta directa clasa a XI-a. Filiera tehnologica. Profilul servicii, calificarile profesionale: tehnician in administratie, tehnician in activitati economice, tehnician in achizitii si contractari si ruta progresiva clasa a XII-a calificarile profesionale: tehnician in hotelarie, tehnician in gastronomie, organizator banqueting, tehnician in activitati de comert
Termenul marketing este de origine anglo-saxona si provine din verbul to market care inseamna a desfasura tranzactii de piata, a cumpara si a vinde.
Intr-o viziune moderna, marketingul poate fi definit drept un proces managerial si social prin care indivizii sau grupurile obtin ceea ce le este necesar prin crearea, oferirea si schimbul de produse avand o anumita valoare.
Marketingul este un proces responsabil privind: identificarea, anticiparea si satisfacerea in mod profitabil a necesitatilor clientului.
Marketingul joaca un rol important in cadrul activitatii agentului economic ajutand la:
– identificarea si anticiparea nevoilor consumatorilor: Cine este clientul nostru? Ce beneficii cauta clientul nostru? Cum cumpara clientul nostru?
– crearea de valoare prin dezvoltarea de noi produse si servicii;
– stabilirea pretului, respectiv valoarea pe care consumatorul o acorda unui produs si pe care este dispus sa o plateasca pentru a intra in posesia acestuia.
Din Cuprins:
Rolul marketingului in activitatea agentului economic
Obiectivele si principiile marketingului
Comunicarea eficienta cu consumatorii pentru satisfacerea nevoilor acestora
Coordonarea functiilor de marketing in realizarea scopurilor propuse
Activitati de evaluare
Cercetarea de marketing si nevoile clientilor
Investigarea nevoilor clientilor
Bibliografie
Investigarea surselor statistice
Cercetarea directa
Experimentul in cercetarea de marketing
Analizarea si interpretarea datelor
Activitati de evaluare
Oportunitatile de marketing
Evaluarea factorilor externi ai agentului economic
Macromediul
Identificarea constrangerilor asupra activitatilor de marketing a agentului economic
Dezvoltarea si fundamentarea diferitelor strategii de piata
Factori endogeni si exogeni
Tipologia strategiilor de piata
Fundamentarea strategiei de piata
Activitati de evaluare
Indicatii si raspunsuri
Stabilirea metodelor de cercetare a nevoilor clientilor
Obiectivele si principiile marketingului
Comunicarea eficienta cu consumatorii pentru satisfacerea nevoilor acestora
Coordonarea functiilor de marketing in realizarea scopurilor propuse
Activitati de evaluare
Cercetarea de marketing si nevoile clientilor
Investigarea nevoilor clientilor
Bibliografie
Investigarea surselor statistice
Cercetarea directa
Experimentul in cercetarea de marketing
Analizarea si interpretarea datelor
Activitati de evaluare
Oportunitatile de marketing
Evaluarea factorilor externi ai agentului economic
Macromediul
Identificarea constrangerilor asupra activitatilor de marketing a agentului economic
Dezvoltarea si fundamentarea diferitelor strategii de piata
Factori endogeni si exogeni
Tipologia strategiilor de piata
Fundamentarea strategiei de piata
Activitati de evaluare
Indicatii si raspunsuri
Stabilirea metodelor de cercetare a nevoilor clientilor
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 18,00 lei
- 13,50 lei
- 18,75 leiPRP: 25,00 lei (-25%)
Promoţii
-- 43,50 leiPRP: 58,00 lei (-25%)
- 18,75 leiPRP: 25,00 lei (-25%)
- 23,99 leiPRP: 29,99 lei (-20,01%)
RECENZII