Marketing turistic - Virgil Balaure, Iacob Catoiu
PRP: 40,00 lei (-8%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 36,80 lei
Diferență: 3,20 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Marți, 19 Noi. 2024
Autor: Virgil Balaure, Iacob Catoiu
ISBN: 9789737765184
Editura: Uranus
Anul publicării: 2005
Pagini: 470
Format: 17 x 24 cm
Categoria: Marketing si Comert
DESCRIERE
Cuprins:
Cuvant inainte (p9)
Capitolul 1. CONTINUTUL SI FUNCTIILE MARKETINGULUI TURISTIC (p11)
Capitolul 2. MEDIUL DE MARKETING AL INTREPRINERII DE TURISM (p22)
Capitolul 3. PIATA TURISTICA (p29)
Capitolul 4. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE PRODUSE SI SERVICII TURISTICE (p49)
Capitolul 5. SEGMENTAREA PIETEI TURISTICE (p79)
Capitolul 6. PROIECTAREA CERCETARILOR DE MARKETING (p90)
Capitolul 7. METODE SI TEHNICI DE CULEGERE SI ANALIZA A INFORMATIILOR IN CERCETARILE DE MARKETING DIN TURISM (p104)
Capitolul 8. STUDIEREA PIETEI (p173)
Capitolul 9. PREVIZIUNI DE MARKETING (p219)
Capitolul 10. STRATEGIA DE PIATA (p249)
Capitolul 11. MARKETING-MIX (p260)
Capitolul 12. POLITICA DE PRODUS (p267)
Capitolul 13. POLITICA DE PRET (p297)
Capitolul 14. POLITICA DE DISTRIBUTIE (p321)
Capitolul 15. POLITICA DE COMUNICARE SI PROMOVARE (p344)
Capitolul 16. PLANIFICAREA STRATEGICA IN MARKETINGUL TURISTIC (p413)
200 de intrebari grila (p413)
... si raspunsurile corecte (p464)
Index de autori (p465)
Bibliografie (p469)
Descriere:
In intregul sau continut complex-structurat pe 16 capitole cartea de "MARKETING TURISTIC" se sprijina pe tezele si categoriile economice contemporane si are permanent in vedere continutul cerintelor legilor economice care actioneaza in economia de piata.
Beneficiarii potentiali ai carti de "MARKETING TURISTIC" sunt persoanele implicate in activitati din sfera turismului, studentii, masteranzii si cadrele didactice de la facultatile de profil, specialistii in economie-marketing, cercetatorii stiintifici, precum si factorii economico-politici cu putere de decizie in acest dinamic sector de activitate.
Volumul de fata, realizat cu multa truda si deosebita pasiune de catre 3 dintre cei mai renumiti cercetatori romani in domeniul marketingului este cel mai complex, cuprinzator si valoros manual de marketing turistic aparut la o editura romaneasca. Acest adevar este rostit de subsemnatul, care a lucrat peste 18 ani la Sectorul de markting turistic al Institutului de Cercetari pentru Turism din cadrul Ministerului, peste 5 ani in Ministerul Turismului in functiile de director general si secretar de stat si care are in biblioteca personala toate lucrarile din domeniu
Cuvant inainte (p9)
Capitolul 1. CONTINUTUL SI FUNCTIILE MARKETINGULUI TURISTIC (p11)
Capitolul 2. MEDIUL DE MARKETING AL INTREPRINERII DE TURISM (p22)
Capitolul 3. PIATA TURISTICA (p29)
Capitolul 4. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE PRODUSE SI SERVICII TURISTICE (p49)
Capitolul 5. SEGMENTAREA PIETEI TURISTICE (p79)
Capitolul 6. PROIECTAREA CERCETARILOR DE MARKETING (p90)
Capitolul 7. METODE SI TEHNICI DE CULEGERE SI ANALIZA A INFORMATIILOR IN CERCETARILE DE MARKETING DIN TURISM (p104)
Capitolul 8. STUDIEREA PIETEI (p173)
Capitolul 9. PREVIZIUNI DE MARKETING (p219)
Capitolul 10. STRATEGIA DE PIATA (p249)
Capitolul 11. MARKETING-MIX (p260)
Capitolul 12. POLITICA DE PRODUS (p267)
Capitolul 13. POLITICA DE PRET (p297)
Capitolul 14. POLITICA DE DISTRIBUTIE (p321)
Capitolul 15. POLITICA DE COMUNICARE SI PROMOVARE (p344)
Capitolul 16. PLANIFICAREA STRATEGICA IN MARKETINGUL TURISTIC (p413)
200 de intrebari grila (p413)
... si raspunsurile corecte (p464)
Index de autori (p465)
Bibliografie (p469)
Descriere:
In intregul sau continut complex-structurat pe 16 capitole cartea de "MARKETING TURISTIC" se sprijina pe tezele si categoriile economice contemporane si are permanent in vedere continutul cerintelor legilor economice care actioneaza in economia de piata.
Beneficiarii potentiali ai carti de "MARKETING TURISTIC" sunt persoanele implicate in activitati din sfera turismului, studentii, masteranzii si cadrele didactice de la facultatile de profil, specialistii in economie-marketing, cercetatorii stiintifici, precum si factorii economico-politici cu putere de decizie in acest dinamic sector de activitate.
Volumul de fata, realizat cu multa truda si deosebita pasiune de catre 3 dintre cei mai renumiti cercetatori romani in domeniul marketingului este cel mai complex, cuprinzator si valoros manual de marketing turistic aparut la o editura romaneasca. Acest adevar este rostit de subsemnatul, care a lucrat peste 18 ani la Sectorul de markting turistic al Institutului de Cercetari pentru Turism din cadrul Ministerului, peste 5 ani in Ministerul Turismului in functiile de director general si secretar de stat si care are in biblioteca personala toate lucrarile din domeniu
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 45,00 leiPRP: 50,00 lei (-10%)
- 39,20 leiPRP: 49,00 lei (-20%)
- 63,00 leiPRP: 70,00 lei (-10%)
Promoţii
-- 45,00 leiPRP: 50,00 lei (-10%)
- 39,20 leiPRP: 49,00 lei (-20%)
- 63,00 leiPRP: 70,00 lei (-10%)
RECENZII