Hot Books for Hot Days
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Marketing online si social media - Anca-Maria Milovan, Costinel Dobre

Marketing online si social media - Anca-Maria Milovan, Costinel Dobre
PRP: 89,90 lei (-10%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 80,91 lei
Diferență: 8,99 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Luni, 4 Aug. 2025
ISBN: 9786061808427
Editura:
Anul publicării: 2019
Pagini: 284
Categoria: Afaceri

Scrie o recenzie!

*
?
Completați numele sau diminutivul dumneavoastră
?
Adresa dvs de e-mail, câmp opțional. Completați dacă doriți să primiți prin e-mail eventualele replici/răspunsuri.
*
?
Scrieți un titlu relevant pentru review-ul dvs, folosind cuvinte reprezentative pentru descrierea produsului care urmează să o faceți.
*
?
Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
1 2 3 4 5
?
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Captcha Image
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

 
Marketing online si social media. O calatorie in lumea virtuala a marketingului aduce o contributie importanta la dezvoltarea disciplinei de marketing, incluzand in cele sapte capitole subiectele majore regasite in literatura de marketing online. Demonstrand excelenta academica si familiarizarea cu dificultatile practice, autorii ofera informatii valoroase pentru orice cititor pasionat de marketing. Pentru cercetatori, cartea reprezinta un portal pentru demararea unei cercetari amanuntite a aspectelor tratate in carte, organizarea si analiza tematica a continutului inlesnind navigarea catre tema de interes. Dupa cum sugereaza titlul, cartea reprezinta o incursiune completa printre conceptele si activitatile fundamentale ale marketingului online si social media.
Din cuprins
aparitia si evolutia Internetului
modele si tipuri de afaceri online
strategia de marketing pe Internet
despre marketing, design si estetica
procesul de dezvoltare a site-ului web
marketingul prin intermediul blogurilor
masurarea performantelor activitatilor de marketing in social media
marketingul viral
traficul online, termeni si concepte cheie
Puncte forte
prezentarea conceptelor esentiale ale marketingului online
aspecte practice pentru integrarea marketingului online in afaceri
prezentarea evolutiei marketingului online
prezentarea si analizarea celor mai importante siteuri si retele de socializare din lume
ample referinte bibliografice
 
Costinel DOBRE este profesor al Universitatii de Vest din Timisoara, Facultatea de economie si de administrare a afacerilor.
Anca-Maria MILOVAN este asistent universitar in cadrul Universitatii de Vest din Timisoara, Facultatea de economie si de administrare a afacerilor.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Cărți noi - Librarie online - Afaceri

Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.