Ouă, iepurași și cărți grozave
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Marketing in turism. Teorie si practica - Alexandru Mircea Nedelea

Preț: 48,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Marți, 22 Apr. 2025
ISBN: 9789737099433
Anul publicării: 2020
Pagini: 276
Categoria: Stiinte

DESCRIERE

Turismul poate fi definit prin doua perspective. Pe de o parte, el reprezinta un ansamblu de activitati prin care omul isi petrece timpul liber calatorind spre destinatii situate in afara resedintei permanente si a locului de munca, in scopuri nelucrative, pentru placerea proprie. Totodata, turismul este industria creata pentru satisfacerea tuturor bunurilor si serviciilor solicitate de turisti la locul de destinatie, la un inalt nivel calitativ.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.3632 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.