Lasa-ti mintea sa infloreasca
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Marketing in turism - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim

PRP: 79,00 lei (-20%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 63,20 lei
Diferență: 15,80 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Luni, 7 Apr. 2025
ISBN: 9786062620691
Anul publicării: 2025
Pagini: 318
Categoria: Stiinte

DESCRIERE

Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate fi luat in studiu la mai multe niveluri: unul general sau global (caruia-i este dedicata disciplina denumita Marketing General, Bazele Marketingului sau Marketing pur si simplu), unul sectorial (caruia-i sunt afectate cursuri precum Marketingul Serviciilor) si unul specific (pentru care sunt concepute discipline gen Marketing in Turism). Programele de invatamant superior Marketing si Economia Comertului, Turismului Serviciilor includ in structura lor toate cele trei tipuri de astfel de discipline.

Pentru a face trecerea de la Marketingul general, la Marketingul Serviciilor si de aici la Marketingul in Turism (de la intreg la parti), cartea de fata a fost conceputa, redactata si structurata de asa maniera incat sa contina informatii esentiale de la toate cele trei niveluri, pe care autorii ei le-au considerat utile tuturor celor interesati de bunul mers al afacerilor din domeniul turismului (intreprinzatori, marketeri, studenti ai programelor de invatamant superior orientate spre acest sector etc.), precum si oricarui cititor dornic sa patrunda in universul marketingului.

Urmarindu-se (pe cat posibil) evitarea suprapunerilor intre cunostintele furnizate de Marketingul general (Bazele Marketingului), Marketingul in Servicii si Marketingul in Turism (adica prin trecerea de la general, la particular si apoi la specific), continutul cartii este dominat de problematica stricta aferenta  turismului (chiar daca capitolele ei - dedicate pietei, produselor, pretului, promovarii, distributiei, comportamentului consumatorilor etc. - sunt similare cu cele intalnite in celelalte doua cursuri). Totodata, cititorul interesat doar de marketingul in domeniul turismului, pe seama informatiilor care-i dau cartii continutul, poate parcurge si drumul in sens invers (de la turism la servicii, iar de aici, prin extrapolare, la general).

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.3150 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.