Marile detalii. MICI schimbari genereaza MARI influente - Steve J. Martin
PRP: 47,20 lei (-20%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 37,76 lei
Diferență: 9,44 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9786067220612
Editura: Publica
Anul publicării: 2015
Pagini: 352
Format: 14,5 x 20,5 cm
Categoria: Sociologie
DESCRIERE
In prezent, ai nevoie in fiecare zi sa convingi pe cineva de ceva – pe seful tau, un coleg, un client, partenerul sau partenera, chiar si pe copiii tai. In lumea noastra moderna in care timpul este o resursa importanta, se naste o intrebare cruciala la care Marile DETALII te ajuta sa gasesti un raspuns: care este cea mai mica schimbare pe care o poti face pentru a creste sansele tale de succes?
Cercetarile recente in domeniile psihologiei sociale, economiei comportamentale si neurostiintei au oferit o mai buna intelegere in ceea ce priveste modul in care se petrec schimbarile ce au la baza persuasiunea. Din ce in ce mai mult, nu puterea argumentelor tale sau cat de multe informatii oferi vor fi factorii care influenteaza cel mai mult, ci cadrul psihologic in care aceste informatii sunt prezentate. Adevarul este ca oricine isi poate creste puterea de influentare – nu prezentand laborios mai multe informatii sau utilizand stimulente si resurse costisitoare, ci prin modificari mici si simple in abordarea lor persuasiva, corelate cu motivatii omenesti adanc inradacinate.
In aceste pagini, trei renumiti cercetatori din domeniul stiintei si practicii persuasiunii descriu un set de schimbari minore despre care cercetarile au dovedit ca pot creste semnificativ puterea de influentare. Scrisa sub forma unei serii acaparante de peste 50 de observatii din domeniul stiintei persuasiunii, cartea Marile DETALII este un ghid indispensabil pentru oricine doreste sa influenteze comportamentul altora intr-un mod eficient si etic. Pentru ca atunci cand vine vorba de a-i influenta pe ceilalti, MICUL este noul MARE!
Martin, Goldstein si Cialdini – echipa de soc a stiintei persuasiunii – au scris o carte pe deplin convingatoare si eminamente utila. Intr-o serie de capitole scurte si dinamice, acestia explica ultimele cercetari realizate in intreaga lume si apoi folosesc cercetarile respective pentru a oferi un arsenal de tehnici practice, care pot fi puse in aplicare pentru a influenta comportamentul altora. Aceasta carte este un adevarat tur de forta.
Daniel Pink, autorul bestsellerurilor New York Times A vinde e omeneste si Drive
Daca te-ai luptat vreodata sa schimbi convingerile si comportamentele altora, exista sperante. Marile DETALII ofera cele mai patrunzatoare observatii atat la nivel teoretic, cat si la nivel practic, provenite de la cei mai buni experti din lume in domeniul persuasiunii. Oricui ii pasa de influentare va citi aceasta carte fascinanta.
Adam Grant, profesor la Wharton School si autorul bestsellerului A da si a lua
Daca te-ai indoit vreodata ca schimbarile mici pot face o diferenta mare, aceasta excelenta si patrunzatoare carte te va convinge.
Dan Ariely, profesor la Universitea Duke si autorul bestsellerurilor Irational in mod previzibil si Adevarul (cinstit) despre necinste.
Steve J. Martin este directorul companiei Influence at Work din Marea Britanie. Activitatea sa este prezentata in publicatii precum New York Times, Los Angeles Times si Wired. Editorialele sale pe teme de afaceri, cu aparitii regulate, din revistele care apar in Harvard Business Review si in revista companiei British Airways, sunt citite de peste 2, 5 milioane de oameni in fiecare luna.
Noah J. Goldstein este profesor la UCLA Anderson School of Management.
A castigat premii atat pentru cercetare, cat si pentru tehnicile sale pedagogice. Cartea sa anterioara, Yes!, 50 Scientifically Proven Ways to be Persuasive, scrisa impreuna cu Martin si Cialdini, este bestseller New York Times, tradus in peste 25 de limbi. Goldstein a facut parte si din consiliile stiintifice consultative a doua companii din Fortune Global 500.
A castigat premii atat pentru cercetare, cat si pentru tehnicile sale pedagogice. Cartea sa anterioara, Yes!, 50 Scientifically Proven Ways to be Persuasive, scrisa impreuna cu Martin si Cialdini, este bestseller New York Times, tradus in peste 25 de limbi. Goldstein a facut parte si din consiliile stiintifice consultative a doua companii din Fortune Global 500.
Robert B. Cialdini este profesor emerit de psihologie si marketing la Universitatea de Stat din Arizona. De asemenea, este si presedintele companiei Influence at Work. Harvard Business Review l-a numit „cel mai bun cercetator din domeniul influentei“. Cartea sa, Influence: Science and Practice a fost prezentata de revista de Inc. ca fiind una dintre cele mai bune zece carti de marketing din toate timpurile, fiind publicata in 28 de limbi. Este bestseller New York Times, vandut in peste doua milioane de exemplare.
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 45,59 leiPRP: 48,50 lei (-6%)
- Portul popular femeiesc din zona subcarpatica a Munteniei. Bilingv, romana-engleza - Georgeta Stoica142,50 leiPRP: 150,00 lei (-5%)
- 49,40 leiPRP: 52,00 lei (-5%)
Promoţii
-- 45,59 leiPRP: 48,50 lei (-6%)
- Portul popular femeiesc din zona subcarpatica a Munteniei. Bilingv, romana-engleza - Georgeta Stoica142,50 leiPRP: 150,00 lei (-5%)
- 49,40 leiPRP: 52,00 lei (-5%)
RECENZII