Manual Economie Aplicata pentru clasa a XII-a - Elena Balan

PRP: 25,00 lei (-10%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 22,50 lei
Diferență: 2,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Elena Balan, Angela Tesileanu
ISBN: 9789735037185
Editura: Humanitas
Anul publicării: 2012
Pagini: 144
Categoria: Manuale scolare
DESCRIERE
Manualul de Economie aplicata se adreseaza elevilor de clasele a XII-a / a XIII-a de liceu tehnologic.
Este elaborat in conformitate cu programa scolara si cuprinde trei capitole:
1. Menajele, gospodariile populatiei, lumea consumatorilor;
2. Intreprinzatorul si firma;
3. Locul si rolul firmei pe piata.
Manualul propune o structura complexa, coerenta si atractiva. In acest sens pot fi evidentiate urmatoarele aspecte:
- analizarea problemelor economice (ale menajelor sau firmelor) pe cazul concret al firmei de exercitiu Altfel Design S. A."; astfel, studiul se realizeaza din interior, elevii fiind participanti activi la abordarea si rezolvarea de probleme economice, la formularea de intrebari si gasirea de raspunsuri;
-urmarirea dobandirii de catre elevi de competente (prezentate explicit la inceputul fiecarui capitol, implicate pe parcursul lectiilor, exersate prin proiectele unor activitati de invatare si prin rezolvarea de aplicatii);
-asigurarea caracterului aplicativ al disciplinei, prin exemple incluse sistematic in lectii;
-evaluare si autoevaluare, la sfarsitul fiecarui capitol existand o Evaluare de capitol care prin itemi diversi masoara gradul de formare a competentelor. Acestea dispun si de raspunsuri.
Au fost introduse sectiuni care vizeaza scopuri diferite:
- valorificarea cunostintelor anterioare ale elevilor (sectiunea Reamintim);
- furnizarea unor cunostinte noi (sectiunea Info);
- definirea unor concepte (sectiunea Dictionar);
- precizarea unor legi, norme (sectiunea Acte normative);
- implicarea elevilor in activitatile de invatare (sectiunile Cercetati si aplicati, Ce decizie ati lua voi?, Comentati);
- sublinierea, la sfarsitul fiecarei lectii, a termenilor-cheie (sectiunea "Concepte-cheie");
- optimizarea integrarii achizitiilor prin rezumate succinte, prezentate la sfarsitul lectiilor (sectiunea Concluzii).
Este elaborat in conformitate cu programa scolara si cuprinde trei capitole:
1. Menajele, gospodariile populatiei, lumea consumatorilor;
2. Intreprinzatorul si firma;
3. Locul si rolul firmei pe piata.
Manualul propune o structura complexa, coerenta si atractiva. In acest sens pot fi evidentiate urmatoarele aspecte:
- analizarea problemelor economice (ale menajelor sau firmelor) pe cazul concret al firmei de exercitiu Altfel Design S. A."; astfel, studiul se realizeaza din interior, elevii fiind participanti activi la abordarea si rezolvarea de probleme economice, la formularea de intrebari si gasirea de raspunsuri;
-urmarirea dobandirii de catre elevi de competente (prezentate explicit la inceputul fiecarui capitol, implicate pe parcursul lectiilor, exersate prin proiectele unor activitati de invatare si prin rezolvarea de aplicatii);
-asigurarea caracterului aplicativ al disciplinei, prin exemple incluse sistematic in lectii;
-evaluare si autoevaluare, la sfarsitul fiecarui capitol existand o Evaluare de capitol care prin itemi diversi masoara gradul de formare a competentelor. Acestea dispun si de raspunsuri.
Au fost introduse sectiuni care vizeaza scopuri diferite:
- valorificarea cunostintelor anterioare ale elevilor (sectiunea Reamintim);
- furnizarea unor cunostinte noi (sectiunea Info);
- definirea unor concepte (sectiunea Dictionar);
- precizarea unor legi, norme (sectiunea Acte normative);
- implicarea elevilor in activitatile de invatare (sectiunile Cercetati si aplicati, Ce decizie ati lua voi?, Comentati);
- sublinierea, la sfarsitul fiecarei lectii, a termenilor-cheie (sectiunea "Concepte-cheie");
- optimizarea integrarii achizitiilor prin rezumate succinte, prezentate la sfarsitul lectiilor (sectiunea Concluzii).
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 18,00 lei
- 13,50 lei
- 18,75 leiPRP: 25,00 lei (-25%)
Promoţii
-- 43,50 leiPRP: 58,00 lei (-25%)
- 18,75 leiPRP: 25,00 lei (-25%)
- 23,99 leiPRP: 29,99 lei (-20,01%)
RECENZII