Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Management comercial si politici de marketing - Mihaela-Mirela Dogaru

PRP: 35,00 lei (-10%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 31,50 lei
Diferență: 3,50 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Joi, 30 Ian. 2025
ISBN: 9786062801458
Editura:
Anul publicării: 2014
Ediția: I
Pagini: 184

DESCRIERE

Management comercial si politici de marketing - Mihaela-Mirela Dogaru
 
Cuprinsul cartii:
CAPITOLUL I - CONCEPTUL SI NECESITATEA MANAGEMENTULUI STRATEGIC /7
1. 1.   Conceptul de management strategic/7
1. 2.   Trasaturile managementului strategic - metode, tehnici si instrumente utilizate in managementul comercial/17
1. 3    Asemanari si deosebiri intre managementul strategic si planificarea strategica/19
1. 4.   Avantajele si limitele managementului strategic/27
1. 5.   Atributii, competente si responsabilitati in managementul strategic/28
CAPITOLUL II - ANALIZA MEDIULUI INTERN AL COMPANIEI - STRUCTURA SISTEMICA A CADRULUI MANAGERIAL DIN COMERT /32
2. 1.   Resurse necesare/35
2. 2.   Instrumente manageriale -  capabilitati/37
2. 3.   Analiza lantului valoric/42
2. 4.  Cultura organizatiei - responsabilitatea sociala si etica manageriala in domeniul comercial./47
2. 5.   Rolul leadership-ului in managementul strategic/49
2. 6.   Matricea de Evaluare Interna (IFE)/50
CAPITOL III - ANALIZA MEDIULUI EXTERN /73
3. 1.   Prezentare general/73
3. 2.   Macromediul firmei/74
3. 3.   Micromediul firmei/80
3. 4.   Analiza macro-mediului intreprinderii/98
3. 5.   Managementul pe baza de buget/102
CAPITOLUL IV -  ELABORAREA STRATEGIEI SOCIETATILOR COMERCIALE /104
4. 1.   Conceptul de strategie si principalele caracteristici - managementul strategic al afacerilor/104
4. 2.   Viziunea strategica asupra administrarii intreprinderii - tehnici manageriale/120
4. 2. 1.  Modelul celor cinci forte ale concurentei/124
4. 2. 2.  Avantajul concurential si strategiile generice/132
CAPITOLUL V  -  STRATEGII DE PERFORMANTA /138
5. 1.   Elaborarea si implementarea strategiilor/139
5. 1. 1.   Analiza SWOT/141
5. 1. 2.   Strategii de eficienta/145
5. 1. 3.   Strategii de calitate/147
5. 1. 4.   Strategii de inovare - managementul pe baza de proiecte/149
CAPITOLUL VI -  STRATEGII DE BUSINESS /152
6. 1.   Strategia liderului de cost/152
6. 2.   Strategia diferentierii/153
6. 3.   Strategia focalizarii/154
6. 4.   Strategia de investitii/156
CAPITOLUL VII - STRATEGII DE COMPETITIE /157
7. 1.   Strategii in industrii fragmentate/157
7. 2.   Strategii in industrii embrionare sau aflate in dezvoltare/159
7. 3.   Strategii in industrii mature - managementul prin motivatie/161
7. 4.   Strategii in industriile aflate in declin/163
Bibliografie/178

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.2681 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.