Luxomania. Colectia savoir-vivre - Edwige Martin

PRP: 38,44 lei (-4,99%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 36,52 lei
Diferență: 1,92 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Edwige Martin
ISBN: 9786069322703
Editura: BAROQUE BOOKS AND ARTS
Anul publicării: 2013
Pagini: 216
Format: 135 x 210 mm
Categoria: Beletristica
DESCRIERE
Edwige Martin, grafician de profesie, dupa ce a lucrat in domeniul publicitatii si a ramas fara slujba, ca un tribut adus crizei, a fost nevoita sa accepte un post de vanzatoare intr-unul dintre cele mai prestigioase magazine din lume, in centrul luxului parizian.
Si, dupa patru ani de fina observatie a distinsei clientele, ne invita in culisele unui univers extravagant, intr-o adevarata si amara comedie umana: Luxomania. O cocheta confesiune pe un ton degajat si inecat in sarcasm.
„Un mantou de vulpe, asortat cu o poseta din piele de piton, de trei ori pe zi, cu un pahar mare de apa. Va veti simti mult mai bine, doamna.“
Este reteta descoperita de Charlotte spre linistea clientelor sale. Pentru cateva zile.
Ca apoi sa revina cu forte proaspete, avide sa recucereasca balciul desertaciunilor moderne.
Ce ar fi sa indrazniti sa deschideti portile unui imperiu al luxului? Si sa va afundati in Luxomania?
Charlotte? Nu e o vanzatoare ca oricare alta. Ea lucreaza la Montezzo, pe rue du Faubourg Saint-Honoré. Clientii sai sunt miliardari rusi, staruri, personalitati politice, printese arabe sau mostenitori ai unor imperii financiare. Charlotte vinde posete de 22 000 de euro, pantofi de 11 000 de euro si tricouri de 895 de euro, mereu cu zambetul pe buze.
Bine ati venit in universul tuturor exceselor, in imparatia„putinilor fericiti“, unde culoarea banilor mascheaza extrema solitudine.
„– E primul dumneavoastra voiaj la Paris?
– Da, da, first time! Paris, ador, Paris is beautiful, I love Paris!
– Si ce doriti sa vizitati?
– Dior, Chanel, Vuitton, Hermès...“ - Edwige Martin, Luxomania
O adevarata si amara comedie umana, Luxomania dezvaluie, plina de sarcasm, lumea aparentelor inselatoare.
Montezzo, marca fondata la Milano in 1910, ce poarta numele fondatorului sau, Paolo Montezzo. Simbol al luxului si al elegantei. Renume international. Aura si farmec exceptional. Un secol de succes. Montezzo isi instruieste fiecare vanzator asa cum se instruieste o armata a luxului. Sunt soldateii sai realizati dupa imaginea sa. Profesionisti pana in varful degetelor, trilingvi si cat de cat cultivati, care isi recita zi de zi lectia, pe de rost. Au urmat un antrenament special si sunt oricand gata sa intre in arena sub deviza:„Noi vindem iluzii acolo unde ele nu exista!“
„– Alo, Montezzo Faubourg, Florent. Buna ziua, cu ce pot sa va fiu de folos?
– Buna ziua, domnule, as vrea sa stiu daca ati primit rochia de pe coperta revistei Vogue.
– Va referitia la Vogue, editia franceza?
– Pai, da, suntem in Franta, nu?
– Da, aveti intru totul dreptate, doamna, dar Vogue este editata in mai multe tari si primim apeluri din intreaga lume...
– Ma refer la Vogue Franta, bineinteles.
– Rochia despre care vorbiti, doamna, nu este inca in magazin, dar trebuie sa soseasca luna viitoare.
– Si ce pret are?
– Este in jur de 21 000...
– Franci?
– Euro, doamna. Franta a schimbat moneda in ianuarie 2002.
–...“
„Strategia mea, daca se poate numi asa, este foarte spontana si sincera, fara vreo tehnica deosebita. Continui sa-mi sfatuiesc clientele in functie de ceea ce izbutesc sa decodez din personalitatea lor. Le judec dintr-o privire cand intra pe floor, apoi avansez pe dibuite. E o munca de analiza si observatie. Pentru a trata afectiunea, trebuie mai intai sa stabilesc diagnosticul. Si, cu trecerea timpului, clientele incep sa vina la mine ca la psiholog, doar ca o consultatie e mult mai scumpa... Le examinez, apoi incepe sedinta. Nu le amagesc niciodata c-ar arata ca un manechin cand ele arata ca sperietoarea de ciori. Cautam impreuna solutia pentru problema lor, oricat de neinsemnata ar fi ea. Fiecare ma asculta cu atentie si, odata cu trecerea timpului, pricep tot mai bine cata putere de convingere am asupra lor. Sunt ca o confidenta care, asezata pe marginea cazii de baie, isi asista prietena care probeaza tot felul de tinute pentru o ocazie speciala. Sub ochii mei, cabinele de proba devin un imens budoar, un fel de cabinet privat cu o ambianta intima in prezenta«terapeutului la comanda». Prescriu reteta care le va vindeca nevroza:«Un mantou de vulpe, asortat cu o poseta din piton, de trei ori pe zi cu un pahar mare de apa. Va vor face sa va simtiti mult mai bine, doamna.» Relatia pe care o am cu clientele este foarte apropiata, uneori mult prea delicata. Cunosc defectele anatomiei lor, complexele care le obsedeaza si afectiunile de care sufera. Au devenit«pacientele mele».“ - Edwige Martin, Luxomania
traducere: Ion Doru Brana
ilustratia copertei: Ana Wagner
135 x 210 mm; 216 pp.
Anul aparitiei: 2012
brosata, cu clape
Si, dupa patru ani de fina observatie a distinsei clientele, ne invita in culisele unui univers extravagant, intr-o adevarata si amara comedie umana: Luxomania. O cocheta confesiune pe un ton degajat si inecat in sarcasm.
„Un mantou de vulpe, asortat cu o poseta din piele de piton, de trei ori pe zi, cu un pahar mare de apa. Va veti simti mult mai bine, doamna.“
Este reteta descoperita de Charlotte spre linistea clientelor sale. Pentru cateva zile.
Ca apoi sa revina cu forte proaspete, avide sa recucereasca balciul desertaciunilor moderne.
Ce ar fi sa indrazniti sa deschideti portile unui imperiu al luxului? Si sa va afundati in Luxomania?
Charlotte? Nu e o vanzatoare ca oricare alta. Ea lucreaza la Montezzo, pe rue du Faubourg Saint-Honoré. Clientii sai sunt miliardari rusi, staruri, personalitati politice, printese arabe sau mostenitori ai unor imperii financiare. Charlotte vinde posete de 22 000 de euro, pantofi de 11 000 de euro si tricouri de 895 de euro, mereu cu zambetul pe buze.
Bine ati venit in universul tuturor exceselor, in imparatia„putinilor fericiti“, unde culoarea banilor mascheaza extrema solitudine.
„– E primul dumneavoastra voiaj la Paris?
– Da, da, first time! Paris, ador, Paris is beautiful, I love Paris!
– Si ce doriti sa vizitati?
– Dior, Chanel, Vuitton, Hermès...“ - Edwige Martin, Luxomania
O adevarata si amara comedie umana, Luxomania dezvaluie, plina de sarcasm, lumea aparentelor inselatoare.
Montezzo, marca fondata la Milano in 1910, ce poarta numele fondatorului sau, Paolo Montezzo. Simbol al luxului si al elegantei. Renume international. Aura si farmec exceptional. Un secol de succes. Montezzo isi instruieste fiecare vanzator asa cum se instruieste o armata a luxului. Sunt soldateii sai realizati dupa imaginea sa. Profesionisti pana in varful degetelor, trilingvi si cat de cat cultivati, care isi recita zi de zi lectia, pe de rost. Au urmat un antrenament special si sunt oricand gata sa intre in arena sub deviza:„Noi vindem iluzii acolo unde ele nu exista!“
„– Alo, Montezzo Faubourg, Florent. Buna ziua, cu ce pot sa va fiu de folos?
– Buna ziua, domnule, as vrea sa stiu daca ati primit rochia de pe coperta revistei Vogue.
– Va referitia la Vogue, editia franceza?
– Pai, da, suntem in Franta, nu?
– Da, aveti intru totul dreptate, doamna, dar Vogue este editata in mai multe tari si primim apeluri din intreaga lume...
– Ma refer la Vogue Franta, bineinteles.
– Rochia despre care vorbiti, doamna, nu este inca in magazin, dar trebuie sa soseasca luna viitoare.
– Si ce pret are?
– Este in jur de 21 000...
– Franci?
– Euro, doamna. Franta a schimbat moneda in ianuarie 2002.
–...“
„Strategia mea, daca se poate numi asa, este foarte spontana si sincera, fara vreo tehnica deosebita. Continui sa-mi sfatuiesc clientele in functie de ceea ce izbutesc sa decodez din personalitatea lor. Le judec dintr-o privire cand intra pe floor, apoi avansez pe dibuite. E o munca de analiza si observatie. Pentru a trata afectiunea, trebuie mai intai sa stabilesc diagnosticul. Si, cu trecerea timpului, clientele incep sa vina la mine ca la psiholog, doar ca o consultatie e mult mai scumpa... Le examinez, apoi incepe sedinta. Nu le amagesc niciodata c-ar arata ca un manechin cand ele arata ca sperietoarea de ciori. Cautam impreuna solutia pentru problema lor, oricat de neinsemnata ar fi ea. Fiecare ma asculta cu atentie si, odata cu trecerea timpului, pricep tot mai bine cata putere de convingere am asupra lor. Sunt ca o confidenta care, asezata pe marginea cazii de baie, isi asista prietena care probeaza tot felul de tinute pentru o ocazie speciala. Sub ochii mei, cabinele de proba devin un imens budoar, un fel de cabinet privat cu o ambianta intima in prezenta«terapeutului la comanda». Prescriu reteta care le va vindeca nevroza:«Un mantou de vulpe, asortat cu o poseta din piton, de trei ori pe zi cu un pahar mare de apa. Va vor face sa va simtiti mult mai bine, doamna.» Relatia pe care o am cu clientele este foarte apropiata, uneori mult prea delicata. Cunosc defectele anatomiei lor, complexele care le obsedeaza si afectiunile de care sufera. Au devenit«pacientele mele».“ - Edwige Martin, Luxomania
traducere: Ion Doru Brana
ilustratia copertei: Ana Wagner
135 x 210 mm; 216 pp.
Anul aparitiei: 2012
brosata, cu clape
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 55,99 leiPRP: 69,99 lei (-20%)
- 38,69 leiPRP: 53,00 lei (-27%)
- 33,30 leiPRP: 37,00 lei (-10%)
Promoţii
-- 55,99 leiPRP: 69,99 lei (-20%)
- 38,69 leiPRP: 53,00 lei (-27%)
- 33,30 leiPRP: 37,00 lei (-10%)
RECENZII