Interactivitate in invatare - Costel-Dobre Chites
PRP: 35,00 lei (-20%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 28,00 lei
Diferență: 7,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Costel-Dobre Chites
ISBN: 9786062609580
Editura: Pro Universitaria
Anul publicării: 2020
Pagini: 228
Categoria: Pedagogie
DESCRIERE
Un aspect important al acestui curs vizeaza posibile raspunsuri la intrebarea
esentiala pusa de toti participantii la actul educational: „Ce problematica trebuie
parcursa si in ce mod expusa copiilor de varste mici, pentru ca acestia, sa se dezvolte
armonios, tintind posibilitatea de abordare cu succes a problematicii impuse de viitorul
in care vor actiona ca adulti?”
Aventura matematica a elevilor/studentilor nu trebuie sa piarda obiectivul
propus, constructiile proprii prin utilizarea rigorii. Vom apela implicit la o cercetare
didactica. Apropierea dintre persoane, chiar din generatii diferite si cu sarcini
institutionale diferite, se poate realiza daca exista o deschidere comuna a predarii
matematicii in cadrul institutionalizat. Actiunea comuna devine mult mai mult decat
suma actiunilor singulare, deoarece prin colaborare se genereaza noi idei, proiecte sau
vise. Un deziderat este de a explora realitatea cu „ochiul matematicianului”, motiv care
sustine studiul acesteia. Un aspect important este de a arata ca matematica este un
instrument important de a explora natura care ne inconjoara.
Este necesara sustinerea viziunii de a promova disciplina, in care exista aspecte
teoretice-conceptuale, istorice-filosofice, practice-aplicative, ludice-recreative. Ne
propunem sa stimulam subiecte noi, din dorinta de a incuraja abordarea prin cultura
stiintifica specifica, de a experimenta gustul cercetarii prin care se genereaza solutii
concrete la problemele reale. Metodologia cercetarii deprinse, il poate sustine pe
elev/student in aplicarea metodei de studiu si in alte contexte. Se acorda astfel
importanta observarii, generarii de conjecturi ce urmeaza a fi cercetate riguros cu
instrumente diferite: logica, instrumente informatice, grafice, etc. In prezent se
dezvolta ideea predarii prin modelare matematica. Este important de a evidentia puncte
nodale din punct de vedere teoretic si de a le insera in curriculumul scolar. (In caz ca
nu exista, atunci vom activa cercetarea proprie elevului/studentului). Uneori este dificil
de a realiza conexiunile dintre relatiile intalnite si formulele matematice invatate in
scoala. Planul matematicii si cel al realitatii sunt adesea percepute in doua zone
distincte, separate, abordabile doar prin forta ceruta de profesorii de matematica. In
cultura personala a oamenilor nu exista o conceptie larga a termenului matematica,
care sa includa in plus fata de viziunea traditionala scolastica si alte aspecte ale
aplicatiilor, a modelarii acesteia in fizica, inginerie, arhitectura, aspecte istoricofilosofice, aspecte ludice si recreative. Largirea orizontului poate sa ne arate utilizarea
matematicii in fenomene naturale sau sociale, in artefacte umane sau in tehnologiile
actual utilizate.
esentiala pusa de toti participantii la actul educational: „Ce problematica trebuie
parcursa si in ce mod expusa copiilor de varste mici, pentru ca acestia, sa se dezvolte
armonios, tintind posibilitatea de abordare cu succes a problematicii impuse de viitorul
in care vor actiona ca adulti?”
Aventura matematica a elevilor/studentilor nu trebuie sa piarda obiectivul
propus, constructiile proprii prin utilizarea rigorii. Vom apela implicit la o cercetare
didactica. Apropierea dintre persoane, chiar din generatii diferite si cu sarcini
institutionale diferite, se poate realiza daca exista o deschidere comuna a predarii
matematicii in cadrul institutionalizat. Actiunea comuna devine mult mai mult decat
suma actiunilor singulare, deoarece prin colaborare se genereaza noi idei, proiecte sau
vise. Un deziderat este de a explora realitatea cu „ochiul matematicianului”, motiv care
sustine studiul acesteia. Un aspect important este de a arata ca matematica este un
instrument important de a explora natura care ne inconjoara.
Este necesara sustinerea viziunii de a promova disciplina, in care exista aspecte
teoretice-conceptuale, istorice-filosofice, practice-aplicative, ludice-recreative. Ne
propunem sa stimulam subiecte noi, din dorinta de a incuraja abordarea prin cultura
stiintifica specifica, de a experimenta gustul cercetarii prin care se genereaza solutii
concrete la problemele reale. Metodologia cercetarii deprinse, il poate sustine pe
elev/student in aplicarea metodei de studiu si in alte contexte. Se acorda astfel
importanta observarii, generarii de conjecturi ce urmeaza a fi cercetate riguros cu
instrumente diferite: logica, instrumente informatice, grafice, etc. In prezent se
dezvolta ideea predarii prin modelare matematica. Este important de a evidentia puncte
nodale din punct de vedere teoretic si de a le insera in curriculumul scolar. (In caz ca
nu exista, atunci vom activa cercetarea proprie elevului/studentului). Uneori este dificil
de a realiza conexiunile dintre relatiile intalnite si formulele matematice invatate in
scoala. Planul matematicii si cel al realitatii sunt adesea percepute in doua zone
distincte, separate, abordabile doar prin forta ceruta de profesorii de matematica. In
cultura personala a oamenilor nu exista o conceptie larga a termenului matematica,
care sa includa in plus fata de viziunea traditionala scolastica si alte aspecte ale
aplicatiilor, a modelarii acesteia in fizica, inginerie, arhitectura, aspecte istoricofilosofice, aspecte ludice si recreative. Largirea orizontului poate sa ne arate utilizarea
matematicii in fenomene naturale sau sociale, in artefacte umane sau in tehnologiile
actual utilizate.
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 91,00 lei
- 74,62 leiPRP: 89,90 lei (-17%)
- 58,50 leiPRP: 65,00 lei (-10%)
Promoţii
-- 74,62 leiPRP: 89,90 lei (-17%)
- 58,50 leiPRP: 65,00 lei (-10%)
- 56,44 leiPRP: 68,00 lei (-17%)
RECENZII