Intentionalitatea este imperativa! - Mark Sanborn

DESCRIERE
ESEC PRIN ACTIUNE Sl NU DIN TEAMA PASIVA
Unele programe de orientare si integrare a noilor angajati inseamna, in principal, sa petreci o ora plictisitoare cu un reprezentant de la resurse umane, sa completezi tot felul de hartii si, eventual un angajat mai in varsta te plimbi putin prin institutie sa te familiarizezi cu locurile. Nu la fel se intampla si la Acuity, Salzmann descrie lucrurile in detaliu:
Fiecare angajat primeste un iPad in prima zi de lucru, Avem un material video despre cum si parcheze, cum sa treaca prin barierele de securitate, unde este sala pentru instruiri si unde se afta toaletele, adica tot ce au nevoie sa stie.
Aceasta nu este o insulta pentru noii angajati; o facem pentru ca el sa aiba o experienta buna si pentru a-i ajuta sa inteleaga rapid, nu doar logistica, dar si cultura noastra, Instructorii simt si ei prezenti in materialul video: „Buna, sunt Dave si va voi invata despre,,,'' Vrem sa ii abilitam sa faca lucruri ei insisi, nu sa-i tinem de mana. Oferim instruire in sala de curs pentru doua luni si jumatate. Apoi, timp de o luna si jumatate, vor sta langa o persoana cu experienta, observand-o cum lucreaza,
Pot privi din sala de instruire sau se pot afla chiar langa persoana respectiva.
Dar lucrul cel mai Important este ca noii angajati invata crezul lui Ben Salzmann, Pe cand era ia Roma si vizita mormantul lui Rafael din Panteon, Salzmann a avut o revelatie: el a decis ca este mal bine sa ai esecuri incercand sa fad ceva decat sa te smiorcai de frica si sa nu faci nimic.
Aceasta revelatie face parte integranta din filozofia lui ca lider: „Esec prin actiune si nu din teama pasiva"
Cand le-a impartasit acest concept si celorlalti, a provocat discutii aprinse in companie, El a hotarat sa impartaseasca conceptul si agentilor independenti, asa ca a infiintat „La o sueta cu Ben", o platforma online prin care publica materiale video, conectandu-se astfel direct cu cei 25, 000 de agenti independenti carora le-a impartasit crezul sau. Raspunsul lor a fost puternic.
A primit multe opinii, nu doar despre afaceri, dar si din partea unor persoane care erau bolnavi de cancer sau infruntau alte provocari. Ei au spus ca acest concept nu doar ca i-a ajutat sa faca vanzari, dar este o lectie buna de impartasit copiilor acasa. A primit mai mult decat spera; conectarea cu angajatii si cu colegii de afaceri depinde la fel de mult de personalizarea mesajului, pe cat depinde de profesionalism...
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 27,00 leiPRP: 30,00 lei (-10%)
- 41,25 leiPRP: 55,00 lei (-25%)
- 55,00 lei
Promoţii
-- 27,00 leiPRP: 30,00 lei (-10%)
- 41,25 leiPRP: 55,00 lei (-25%)
- 254,15 leiPRP: 299,00 lei (-15%)
RECENZII