Influenta, persuasiune, motivare. Noi tehnici. Cum sa-ti seduci interlocutorii, cum sa transmiti o idee, cum sa-ti mobilizezi echipa - Alex Mucchielli
PRP: 27,00 lei (-10%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 24,30 lei
Diferență: 2,70 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Alex Mucchielli
ISBN: 9789735046132
Editura: Humanitas
Anul publicării: 2014
Ediția: 1
Pagini: 216
Format: 13x20 cm
Categoria: Sfaturi Practice
DESCRIERE
Traducere: Georgeta-Anca Ionescu
De cate ori nu ne-am dorit, acasa ori la serviciu, sa ii putem convinge pe cei din jur, sa-i motivam, sa-i determinam sa ia decizii in favoarea noastra?
Este ceea ce Alex Mucchielli, renumit specialist in strategii de comunicare, isi propune sa ne invete in aceasta carte &%150; si anume, arta de a „transmite“ o idee, de a influenta, de a face astfel incat actiunile si gandurile celorlalti sa se indrepte in directia care ni se pare cea mai potrivita.
Numeroasele exemple pe care se sprijina, extrase din mediul educational, din lumea companiilor, din mediul juridic, din viata de zi cu zi, ne ajuta sa intelegem mai bine cum functioneaza comunicarea. Prin prezentarea unor cazuri de escrocherie – cum au fost posibile „vanzarea“ Turnului Eiffel, comertul cu pietre pretioase false sau inventia unui „combustibil-miracol" pentru automobil –, descoperim procedeele comunicarii de influenta, dar si, la fel de important, cum sa nu ne lasam manipulati.
Este ceea ce Alex Mucchielli, renumit specialist in strategii de comunicare, isi propune sa ne invete in aceasta carte &%150; si anume, arta de a „transmite“ o idee, de a influenta, de a face astfel incat actiunile si gandurile celorlalti sa se indrepte in directia care ni se pare cea mai potrivita.
Numeroasele exemple pe care se sprijina, extrase din mediul educational, din lumea companiilor, din mediul juridic, din viata de zi cu zi, ne ajuta sa intelegem mai bine cum functioneaza comunicarea. Prin prezentarea unor cazuri de escrocherie – cum au fost posibile „vanzarea“ Turnului Eiffel, comertul cu pietre pretioase false sau inventia unui „combustibil-miracol" pentru automobil –, descoperim procedeele comunicarii de influenta, dar si, la fel de important, cum sa nu ne lasam manipulati.
Prin analiza situatiilor de seductie, de vanzare, de munca aflam cum sa construim o relatie de incredere, care sunt mecanismele profunde ale influentei, cum sa procedam pentru a schimba conduitele, tehnici concrete de interventie care vor putea fi folosite cu succes atat in viata sociala, cat si in cea profesionala.
ALEX MUCCHIELLI (n. 1943) este unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in stiintele comunicarii; a obtinut doctoratul in litere si stiinte umane la Sorbonna. A fost, timp de 33 de ani, profesor la Université de Montpellier, director al Departamentului de Comunicare al aceleiasi universitati si a condus un renumit centru de cercetare in domeniul stiintelor umane. In 2007, a primit distinctia „Reconnaissance de mérite scientifique" din partea Université du Québec à Montréal. A publicat peste 50 de lucrari, printre care se numara: Théorie des processus de la communication (1998); Nouvelles méthodes d'étude des communications (1998); Théorie systémique des communications: principes & applications (1999); Savoir interpréter: comment les choses acquièrent leurs significations (2012). Douasprezece titluri au fost deja traduse in peste zece limbi.
Traduceri in limba romana: Arta de a influenta. Analiza tehnicilor de manipulare (2002), Dictionar al metodelor calitative in stiintele umane si sociale (2002), Arta de a comunica. Metode, forme si psihologia situatiilor de comunicare (2005), Comunicarea in institutii si organizatii (2008).
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 37,44 leiPRP: 48,00 lei (-22%)
- 32,76 leiPRP: 42,00 lei (-22%)
- 139,00 lei
Promoţii
-- 37,44 leiPRP: 48,00 lei (-22%)
- 32,76 leiPRP: 42,00 lei (-22%)
- 33,25 leiPRP: 35,00 lei (-5%)
RECENZII