Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti - Guy Kawasaki
PRP: 47,20 lei (-23,01%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 36,34 lei
Diferență: 10,86 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Marți, 19 Noi. 2024
Autor: Guy Kawasaki
ISBN: 9786068360003
Editura: Publica
Anul publicării: 2012
Pagini: 280
Format: 14,5 x 20,5 cm
Categoria: Sociologie
DESCRIERE
Incantarea, asa cum este ea definita de Guy Kawasaki, nu vorbeste despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transforma situatiile si relatiile interumane. Converteste ostilitatea in amabilitate si remodeleaza amabilitatea in afinitate. Ii transforma pe sceptici si cinici in persoane increzatoare, iar pe cei indecisi in indivizi loiali. Sentimentul de incantare poate aparea in timpul unei tranzactii comerciale, al unei negocieri dificile intre companii concurente sau chiar atunci cand iti innoiesti statusul pe Facebook. Incantarea este un instrument mai puternic decat tehnicile traditionale de persuasiune si manipulare si chiar mai eficient decat tehnicile clasice de marketing de care toata lumea abuzeaza. ”Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee.” Guy Kawasaki Cartea lui Guy surprinde importanta faptului – si arta – de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic. Puterea unei idei cu adevarat bune de a transforma piata si experientele consumatorului individual este imensa, iar aceasta carte ofera o bogatie de idei menite sa ajute afacerile si antreprenorii sa fructifice acest potential. Sir Richard Branson, fondator Virgin Group Kawasaki ne ofera idei intr-atat de valoroase, incat cu totii ne-am fi dorit sa le cunoastem cu mult timp in urma. Robert Cialdini, autorul cartii Influence: Science and Practice Cititi aceasta carte pentru a reusi sa creati o companie la fel de incantatoare precum Apple. Steve Wozniak, co-fondator Apple Cel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisa de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, incoace. Michael Gartenberg, director Gartner
Guy Kawasaki a fost evanghelist sef la Apple. Este de asemenea si co-fondatorul Alltop. com (o revista online cu subiecte populare pe Web) si managing partner la Garage Technology Ventures. Cartile sale s-au bucurat de un enorm succes in randul publicului si sunt traduse in mai multe limbi de circulatie internationala, cum ar fi: Reality Check (2011), The Art of the Start (2004) sau Rules For Revolutionaries (2000). Este licentiat in stiinte umaniste in cadrul Universitatii Stanford si detine un MBA obtinut la UCLA.
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 42,66 leiPRP: 44,90 lei (-4,99%)
- 52,16 leiPRP: 54,90 lei (-4,99%)
- 37,35 leiPRP: 45,00 lei (-17%)
Promoţii
-- 42,66 leiPRP: 44,90 lei (-4,99%)
- 52,16 leiPRP: 54,90 lei (-4,99%)
- 37,35 leiPRP: 45,00 lei (-17%)
RECENZII