Gramatica practica a limbii romane, Culegere pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat si admitere - Stefania Popescu
DESCRIERE
Din editiile anterioare se putea intelege ca aceasta lucrare se adreseaza, in primul rand, elevilor din clasele V-VIII si profesorilor de limba romana de la aceste clase si ca ea poate fi folosita si la clasele liceale pentru completarea cunostintelor acelor elevi care mai au nevoie de explicatii referitoare la exprimarea corecta in scris sau (si) oral. In realitate, aceasta Culegere gramatica Stefania Popescu se adreseaza tuturor persoanelor care considera ca au nevoie de indrumari pentru insusirea cunostintelor teoretice sau (si) practice privind folosirea corecta a limbii romane.
Lucrarea a fost conceputa in asa fel incat sa poata fi folosita atat ca auxiliar al manualelor de limba romana, cat si independent de manuale, in vederea pregatirii pentru lectiile curente, pentru diferite concursuri sau in alte scopuri.
Unele parti ale acestei gramatici, cele referitoare la ortoepie si la ortografie (exemplu partea "Ortografia substantivelor la cazurile nominativ si acuzativ", pag. 36-51) pot fi folosite si de catre invatatori sau de catre acei parinti preocupati de o buna pregatire la invatatura a copiilor lor, intrucat ortografia respectiva se poate insusi si fara folosirea termenilor gramaticali introdusi in clasele gimnaziale.
Gramatica practica a lb romane Stefania Popescu
La elaborarea Stefania Popescu gramatica s-au urmarit indeosebi obiectivele de mai jos:
- inlantuirea logica a informatiilor (in linii mari si in amanunt) in vederea inaintarii fara dificultati in insusirea materialului, pe baza principiului trecerii de la simplu la complex;
- gasirea cailor de accesibilitate si de insusire constienta a problemelor socotite mai dificile in privinta insusirii teoriei, a analizei gramaticale si a formarii deprinderilor de exprimare si scriere corecta;
- gasirea logicii interne a constructiilor, a contextelor caracteristice, conditie esentiala pentru elaborarea algoritmilor de dirijare a gandirii elevilor si a modelelor necesare pentru formarea deprinderilor practice.
Adancirea analizei materialului de predat in vederea realizarii obiectivelor mentionate a condus la anumite schimbari fata de organizarea traditionala a intregului material de predat, fata de locul unor notiuni si categorii gramaticale, precum si la o alta organizare a transmiterii cunostintelor si continutului exercitiilor. Pentru orientarea profesorilor care vor folosi la clasele lor gramatica Stefania Popescu ofera da unele lamuriri cu privire la continutul lucrarii si la organizarea ei, la organizarea didactica a informatiilor, la felul in care urmeaza sa fie folosit materialul, la ordinea si cerintele unor exercitii.
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 61,75 leiPRP: 65,00 lei (-5%)
- 79,20 leiPRP: 99,00 lei (-20%)
- 44,00 leiPRP: 55,00 lei (-20%)
Promoţii
-- 36,00 leiPRP: 40,00 lei (-10%)
- 16,00 leiPRP: 20,00 lei (-20%)
- 4,00 leiPRP: 5,00 lei (-20%)
RECENZII