Generatia Z - Elena Bonchis

DESCRIERE
Gindul de a scrie aceasta carte despre generatia Z, pe care noi am botezat‑o hic et nunc, a aparut in urma cu citiva ani, dintr‑o nevoie resimtita acut, asemenea multor altora, de a cunoaste, a intelege specificul unei cohorte nascute, crescute si educate intr‑o lume globalizata, interconectata digital. Se estimeaza ca aceasta generatie, careia i s‑au dat peste 25 de denumiri, va reprezenta, impreuna cu generatia Y, aproximativ 70‑80% din totalul fortei de munca pina in 2025. Acesta este un motiv in plus pentru a descifra profilul ei psihologic. Cum gindeste? Cum memoreaza, stocheaza si actualizeaza informatia? Cit de inteligenta este din punct de vedere emotional? Ce nivel al stimei de sine manifesta? Cum se raporteaza la scoala si familie? Cit de religioasa este? Cu ce vulnerabilitati se confrunta? Am incercat in aceasta lucrare, pe de o parte, sa intelegem, sa descriem si sa explicam caracteristicile psiho-educationale ale acestei generatii, iar pe de alta parte, sa propunem strategii de optimizare a relatiilor cu familia, cu scoala, cu comunitatea in ansamblul ei.
Elena Bonchis este profesor universitar doctor, initiator, membru fondator si presedinte de onoare al Asociatiei Nationale a Psihologilor Scolari, editor al Romanian Journal of School Psychology. A publicat peste 100 de studii si articole in reviste de specialitate nationale si internationale. Este autoare a volumelor: Studierea imaginii de sine in copilarie si adolescenta (1997), Copilul si copilaria – o abordare psiho‑pedagogica (1998), Metodica predarii psihologiei in liceu (1999), Psihologia desenului copilului (2004), Teorii ale dezvoltarii copilului (2006), Psihologia copilului (2007), Desenul si dezvoltarea cognitiva a copilului (2010), Am fost prietena lui Trebuie (2016); coautoare a volumelor: Practica pedagogica intre traditie si inovatie (1997), Copilaria – fundament al personalitatii (1997), Educatia ieri‑azi‑miine (1998), Competente predictibile ale dascalului in perspectiva viitorului (2006), Educam si vindecam prin povesti (2008), Introducere in psihologia personalitatii (2009); a coordonat volumele: Dezvoltarea umana – aspecte psihosociale (2000), Invatarea scolara (2002), Psihologia virstelor (2004), Psihologie generala (2006), Cunoasterea psihologica a copilului – premisa a adaptarii scolare (2009), Impactul parentingului incomplet asupra dezvoltarii socioemotionale a copilului si adolescentului (2010), Familia si rolul ei in educarea copilului (2011), Psihologia jocului (2014), Invata sa asculti (2019).
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 33,00 lei
- 40,50 leiPRP: 45,00 lei (-10%)
- 40,46 leiPRP: 44,95 lei (-9,99%)
Promoţii
-- 40,50 leiPRP: 45,00 lei (-10%)
- 40,46 leiPRP: 44,95 lei (-9,99%)
- 36,90 leiPRP: 45,00 lei (-18%)
RECENZII