Formula succesului - Ronald F. Ferguson, Tatsha Robertson
DESCRIERE
Traducere de Irina Nicolaescu
De ce, pentru unii, succesul pare sa vina atit de usor? Exista o formula de parenting care sa creeze cu certitudine adulti remarcabili si realizati? Bazata pe cele mai recente cercetari stiintifice, cartea de fata iti arata ca, inca de la nasterea copilului tau, deciziile in ce priveste cresterea lui pot avea o influenta fundamentala. In urma unor interviuri desfasurate pe parcursul a 15 ani cu 200 de studenti de la Harvard sau de la alte universitati prestigioase, precum si cu unii dintre parintii lor, autorii au descoperit ca pot fi descrise opt tipare in care se incadreaza stilurile de parenting, ce nu au nicio legatura cu mediul din care provin parintii, cu nationalitatea sau cu rasa lor, ba chiar, in majoritatea cazurilor, nici macar cu nivelul lor de educatie. Aceste stiluri de parenting pot fi invatate de orice parinte sau educator interesat, astfel incit, chiar daca nu toti copiii vor deveni muzicieni celebri, absolventi de Harvard sau oameni de afaceri bogati, formula succesului le va imbunatati cu siguranta rezultatele la scoala si sansele de a avea o viata fericita si plina de sens.
„Daca esti parinte sau ai de gind sa devii, citeste cartea aceasta. Vei invata ce poti sa faci pentru a-ti ajuta copilul sa aiba succes in cel mai deplin inteles al cuvintului.” (Angela Duckworth, autoarea cartii Grit. Puterea pasiunii si a perseverentei)
Dr. Ronald F. Ferguson este un economist absolvent de MIT care isi concentreaza activitatea pe provocari economice, sociale si educationale. Din 1983 face parte din corpul profesoral al John F. Kennedy School of Government din cadrul Harvard, dupa ce a predat la Universitatile Brandeis si Brown. In 2014 a devenit cofondator al Tripod Education Partners (tripoded. com), care ofera servicii de sondare a opiniei pentru sistemele scolare, si ocupa o functie secundara la Kennedy School, in cadrul careia este profesor asociat la Malcolm Wiener Center for Social Policy si director al Achievement Gap Initiative (AGI) la nivelul universitatii. In anii 1980 si 1990 Ron si-a concentrat atentia pe dezvoltarea economica si comunitara. Aceasta activitate a culminat cu volumul de sinteza in stiinte sociale Urban Problems and Community Development (1999), considerat un text important pentru cursurile de politici de la nivelul studiilor pentru licenta. La sfirsitul anilor 1980, discrepanta dintre competente a contribuit la cresterea decalajelor salariale intre grupurile rasiale si etnice, asa ca activitatea lui s-a extins spre domeniul educatiei si dezvoltarii tineretului. In 2007 a publicat la Harvard Education Press volumul Toward Excellence with Equity: An Emerging Vision for Closing the Achievement Gap. Conform descrierii care i-a fost facuta in februarie 2011 in New York Times, „nimeni din America nu stie mai multe despre decalaje ca Ronald Ferguson”. In prezent Ron se axeaza pe o initiativa de parenting pentru copilaria timpurie care s-a dezvoltat din AGI. A inceput ca „Principiile de baza din Boston” (boston. thebasics. org), dar acum este o retea pentru invatare ce include mai multe localitati, desfasurind campanii cu „Principiile de baza” in 30 de localitati si districte din 11 state. Ron are un masterat la Universitatea Cornell si un doctorat la MIT, ambele in economie. Are o casnicie fericita de 40 de ani si a crescut doi copii si un nepot.
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 17,85 leiPRP: 21,00 lei (-15%)
- 29,99 leiPRP: 39,99 lei (-25,01%)
- 29,99 leiPRP: 39,99 lei (-25,01%)
Promoţii
-- 63,84 leiPRP: 79,80 lei (-20%)
- 63,84 leiPRP: 79,80 lei (-20%)
- 36,00 leiPRP: 45,00 lei (-20%)
RECENZII