Educatia incluziva. Ghid metodologic - Alois Ghergut, Luciana Frumos

PRP: 44,95 lei (-9,99%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 40,46 lei
Diferență: 4,49 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Alois Ghergut, Luciana Frumos
ISBN: 9789734677245
Editura: Polirom
Anul publicării: 2019
Pagini: 344
Categoria: Stiinte
DESCRIERE
Educatia incluziva. Ghid metodologic vine in sprijinul intelegerii si aplicarii cit mai corecte a practicilor incluzive si in scolile noastre, in speranta ca educatorii, invatatorii, profesorii si celelalte categorii de specialisti vor gasi explicatii, solutii si sugestii benefice pentru dezvoltarea lor profesionala. Materialele incluse in acest volum au rolul de a oferi citeva repere in proiectarea demersului didactic in acord cu exigentele, valorile si specificul educatiei incluzive.
Alois Ghergut este profesor universitar la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi, conducator de doctorat si coordonator al programului de masterat „Diagnoza si interventie la persoane cu cerinte speciale”. A activat ca membru in numeroase comisii de specialitate, coordonator, consultant sau membru in cadrul unor proiecte/programe nationale si internationale. Principalele domenii de activitate ale autorului sint designul programelor de terapie si interventie psihopedagogica, psihopedagogia persoanelor cu cerinte speciale, managementul serviciilor sociale, consiliere psihopedagogica, educatia incluziva. Volume publicate: Introducere in problematica educatiei integrate (coautor, 2000, Spiru Haret), Psihopedagogie speciala. Ghid practic pentru invatamintul la distanta (coautor, 2000, Polirom), Psihopedagogia persoanelor cu cerinte speciale (ed. I, 2001, Polirom; ed. a II‑a revizuita si adaugita, 2006), Managementul serviciilor de asistenta psihopedagogica si sociala. Ghid practic (2003, Polirom), Sinteze de psihopedagogie speciala. Ghid pentru concursuri si examene de obtinere a gradelor didactice (ed. I, 2005, Polirom; ed. a II‑a revizuita si adaugita, 2007; ed. a III‑a revizuita si adaugita, 2013), Management general si strategic in educatie. Ghid practic (2007, Polirom), Dictionar de kinetoterapie (coautor, 2007, Polirom), Elaborarea si managementul proiectelor in serviciile educationale. Ghid practic (coautor, 2009, Polirom), Introducere in managementul clasei de elevi (coautor, 2010, UAIC), Evaluare si interventie psihoeducationala. Terapii educationale, recuperatorii si compensatorii (2011, Polirom), Educatia incluziva si pedagogia diversitatii (2016, Polirom), Educatia speciala. Ghid metodologic (coautor si coordonator, 2016, Polirom), Managementul institutiilor si serviciilor pentru persoane cu cerinte speciale (2018, Polirom). Autor a numeroase capitole de specialitate in volume colective si a peste 150 de articole si studii de specialitate
Luciana Frumos este doctor in stiintele educatiei, cadru didactic asociat la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi, unde, din anul 2002, sustine cursuri si seminare de pedagogie si psihopedagogie speciala. Are o experienta importanta in activitatea cu copiii cu cerinte educationale speciale dobindita in invatamintul special si special integrat. Domeniile de competenta sint educatia incluziva, psihopedagogia deficientelor senzoriale, competenta didactica, teoria educatiei si teoria instruirii. A mai publicat: Educatia speciala. Ghid metodologic (coautor, Polirom, 2016), Competenta relationala in context scolar (2018, Editura Universitatii „Al. I. Cuza”); studii in volume colective: „Educatia timpurie incluziva” (in Dezvoltarea copilului si educatia timpurie, coordonat de L. Stan, Polirom, 2016), „«Noi/ei romanii» – clivaje in reprezentarea etnoidentitara” (coautor, in Noi si Europa, coordonat de A. Neculau, Polirom, 2002), precum si articole de cercetare in jurnale de specialitate, dintre care amintim: „Teachers’ Sense of Efficacy and Responsibility for Students’ Outcomes” (Journal of Innovation in Psychology, Education and Didactics, 19[2], 2015); „Attitudes and Self-Efficacy of Romanian Primary School Teachers towards Including Children with Special Educational Needs in Regular Classrooms” (Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 10[4], 2018).
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei (-5%)
- 47,20 leiPRP: 59,00 lei (-20%)
- 36,00 leiPRP: 45,00 lei (-20%)
Promoţii
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei (-5%)
- 47,20 leiPRP: 59,00 lei (-20%)
- 36,00 leiPRP: 45,00 lei (-20%)
RECENZII