Vanatoarea cartilor in luna Noiembrie
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Design of Business. Cum sa transformi principiile de design in avantaj competitiv - Roger Martin

PRP: 37,57 lei (-19,99%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,06 lei
Diferență: 7,51 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9789731931425
Editura:
Anul publicării: 2010
Pagini: 184
Format: 14,5 x 20,5 cm
Categoria: Afaceri

DESCRIERE

  Cele mai multe companii vor sa inoveze. Sa vina cu ceva care sa schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook. Unele fac eforturi, investesc in dezvoltare, platesc designeri, consultanti si asa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decat rareori pe masura eforturilor. De ce? In Design of Business, Roger Martin vine cu un raspuns convingator: avem prea multa incredere in gandirea analitica, aceasta servind doar la rafinarea datelor cunoscute prin mici imbunatatiri.
  Pentru a inova, companiile au nevoie de paradigma designului, adica de o gandire care tine de felul cum avanseaza domeniul datelor cunoscute de la o etapa la alta: de la mister (ceva ce nu putem explica) la euristica (o regula empirica ce duce la solutie), la algoritm (o formula predictabila pentru producerea unui raspuns) si la cod (formula devine atat de previzibila, incat este aplicata automat).
  Martin arata cum Procter & Gamble, Cirque du Soleil, RIM s. a. folosesc paradigma designului si ard etapele, ajungand la inovatii ce le asigura avantajul competitiv.

  "Design of Business ne arata un Roger Martin in plina forma, un Roger Martin care ne provoaca sa regandim felul in care construim organizatii inovatoare."
Malcolm Gladwell, autorul cartilor Exceptionalii si The Tipping Point
  "In Design of Business, Roger Martin descrie tensiunea dintre gandirea analitica si creativitatea intuitiva din organizatii. Solutia lui: paradigma designului, care aduce aceste doua forte opuse si necesare intr-un echilibru dinamic. Este o carte care le va fi pe plac si celor interesati de teorie, si celor interesati de practica."
Tom Glocer, CEO, Thomson Reuters
  "Roger Martin explica in aceasta carte un paradox al afacerilor din zilele noastre: supraaprecierea gandirii analitice ne lasa descoperiti in fata schimbarilor si orbi la orice oportunitate. Lasati-va deoparte parerile preconcepute doar atat cat sa cititi Design of Business si veti vedea apoi lumea cu alti ochi."
Will Setlife, Vicepresedinte, Strategy, Insights & Innovation, Target

  Roger Martin este decanul Rotman School of Management din cadrul University of Toronto, unde preda management strategic. Scrie despre inovare si design pentru BusinessWeek si colaboreaza cu Financial Times si Harvard Business Review.
  In 2004 a castigat Premiul pentru Leadership Vizionar „Marshall McLuhan”. BusinessWeek l-a desemnat printre cei mai influenti zece profesori de afaceri din lume in 2007, dupa ce, cu doar 2 ani inainte, il inclusese in randul maestrilor inovatiei.
  In 2009 a intrat in topul Thinkers50 direct pe pozitia 32. A mai scris The Responsibility Virus (2002), The Opposable Mind (2007; in curs de aparitie la Editura Publica) si Dia-minds: Decoding the Mental Habits of Successful Thinkers (2009).

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.2873 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.