Cum sa le spun - Gérard Collignon. Traducere de Felicia si Ciprian Moga
PRP: 49,00 lei (-26%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 36,26 lei
Diferență: 12,74 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Joi, 21 Noi. 2024
Autor: Gérard Collignon
ISBN: 9789737079510
Editura: Trei
Anul publicării: 2020
Pagini: 320
Format: 130 x 200
Categoria: Stiinte
DESCRIERE
Cum sa ma port cu ceilalti la locul de munca (fie ca sunt director sau subordonat), sau, in viata privata, cu rudele mele sau cu prietenii?
Cum sa le inteleg reactiile si sa ii fac sa-mi inteleaga corect mesajele? Cum sa ma adresez lor si cum sa ma comport, astfel incat comunicarea dintre noi sa fie optima? Cu totii ne punem zi de zi astfel de intrebari.
Autorul cartii ne invata cum sa ne pozitionam pe aceeasi lungime de unda cu interlocutorul nostru, in functie de tipul lui de personalitate: Perseverent, Ganditor, Imaginator, Promotor, Rebel sau Empatic. In acest mod, vom capata trei informatii esentiale: despre sursele motivarii lui, despre modul de comunicare preferat si modalitatile sale de a gestiona stresul. Modelul Process Communication a fost realizat de catre psihologul american Taibi Kahler, pentru NASA. Gérard Collignon, colaboratorul sau apropiat, il preia si il explica in aceasta carte pentru publicul larg, oferind un ajutor esential oricui isi doreste imbunatatirea abilitatilor de comunicare.
Gérard Collignon este psiholog si psihoterapeut, consultant si presedinte al Kahler Communication France. Sustine seminarii de formare prin metoda Process Communication, adresate consultantilor, formatorilor si coach-ilor profesionisti.
Cuprins:
Multumiri
Prefata
Introducere
Prefata
Introducere
Prima parte. Fundamentele metodei Process Communication
1. Tipurile de personalitate
2. Structura personalitatii
3. Energie si motivatie: nevoile psihologice
4. Lungimile de unda
5. Matricea de identificare
6. Comunicarea ratata
7. Scenariile
8. Inventarul de personalitate
1. Tipurile de personalitate
2. Structura personalitatii
3. Energie si motivatie: nevoile psihologice
4. Lungimile de unda
5. Matricea de identificare
6. Comunicarea ratata
7. Scenariile
8. Inventarul de personalitate
Partea a II-a. Aplicarea conceptelor Process Communication (Process Com)
9. Process Com: un management pe masura
10. Process Com in serviciul vanzarilor
11. Process Com… sau cum sa le spui „te iubesc!"
12. In clasa
13. Gestionarea stresului si intrebarile existentiale
9. Process Com: un management pe masura
10. Process Com in serviciul vanzarilor
11. Process Com… sau cum sa le spui „te iubesc!"
12. In clasa
13. Gestionarea stresului si intrebarile existentiale
Concluzii
Bibliografie
Bibliografie
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 39,00 lei
- 33,00 lei
- 34,00 lei
Promoţii
-- 66,50 leiPRP: 70,00 lei (-5%)
- 75,65 leiPRP: 89,00 lei (-15%)
- 58,65 leiPRP: 69,00 lei (-15%)
RECENZII