Comportamentul consumatorului - Iacob Catoiu, Nicolae Teodorescu
PRP: 29,00 lei (-8%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 26,68 lei
Diferență: 2,32 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Iacob Catoiu, Nicolae Teodorescu
ISBN: 9739021808
Editura: Uranus
Anul publicării: 2007
Pagini: 272
Format: 17x24
Categoria: Marketing si Comert
DESCRIERE
Cuprins:
Prefata (p9)
Sectiunea I
Comportamentul consumatorului (11)
1. Notiunea si dimensiunile comportamentului consumatorului (p13)
2. Teorii fundamentale si modele globale privitoare la comportamentul consumatorului (p27)
3. Procesul decizional de cumparare (p34)
4. Influente direct obsevabile asupra comportamentului consumatorului (p47)
5. Influente de natura endogena asupra comportamentului consumatorului. Comportamentul efectiv (p57)
6. Influente de natura exogena asupra comportamentului consumatorului (p79)
7. Posibilitati si limite ale studierii comportamentului consumatorului (p84)
8. Modelarea comportamentului consumatorului (p89)
Sectiunea II
Comportamentului consumatorului (p109)
1. Coordonate globale ale studierii comportamentului consumatorului (p111)
2. Modalitati practice de studiere a comportamentului consumatorului - abordare sistemica (p132)
3. Aplicarea rezultatelor studiilor comportamentale (p179)
Sectiunea III
Comportamentul consumatorului (p209)
1. Cercetarea motivationala (p211)
2. Utilizarea si limitele cercetarii calitative (p213)
3. Tehnici ale cercetarii calitative (p215)
4. Instrumente fundamentale ale cercetarii calitative (p231)
5. Dificultati ale situatiior de interviu si depasirea lor (p234)
6. Selectia si instruirea operatorilor si moderatorilor (p239)
7. Folosirea mijloacelor audio / video in cercetarea calitativa (p240)
8. Analiza si interpretarea informatiior cercetarii calitative (p242)
9. Semiologia (p243)
10. Interpretarea psihologica a informatiior calitative (p244)
11. Analiza interactiunilor furnizate de informatiile calitative (p245)
12. Conflictele alegerii in cercetarea calitativa: Ce tehnici? Cati respondenti? (p246)
Sectiunea IV
Comportamentul consumatorului (p249)
1. Proiectarea studierii comportamentului consumatorului (p251)
2. Aspecte practice ale studierii comportamentului consumatorului (p256)
Bibliografie selectiva (p297)
Descriere:
Autorii prezentei lucrari au tratat comportamentul consumatorului pe baza teoriei generale a sistemelor sociale, structura acesteia avand patru componente fundamentale, respective sectiunile: abordarea teoretica, abordarea instrumentala, cercetare calitativa si abordare practica. Lucrarea este deosebit de valoroasa, deoarece se bazeaza pe o bibliografie solida, autorii avand acces la cele mai bune surse de profil. In plus, importante parti ale cartii au un caracter de originalitate, fiind contributii personale ale celor doi autori. Calitatea de exceptie a acestei lucrari se explica prin pregatirea si experienta autorilor, care sunt personalitati cunoscute in domeniul marketingului ai al cercetarii de marketing, atat pe plan intern, cat si international.
In esenta, cartea se adreseaza mai multor categorii de cititori: studenti, cadre didactice, cercetatori din domeniul marketingului si opiniei publice, specialisti din activitatea economica si sociala, oameni de afaceri, manageri, doctoranzi, jurnalisti, politicieni etc. Pentru oricine doreste sa aiba o viziune stiintifica asupra comportamentului consumatorului, aceasta lucrare constituie un punct de referinta.
Prefata (p9)
Sectiunea I
Comportamentul consumatorului (11)
1. Notiunea si dimensiunile comportamentului consumatorului (p13)
2. Teorii fundamentale si modele globale privitoare la comportamentul consumatorului (p27)
3. Procesul decizional de cumparare (p34)
4. Influente direct obsevabile asupra comportamentului consumatorului (p47)
5. Influente de natura endogena asupra comportamentului consumatorului. Comportamentul efectiv (p57)
6. Influente de natura exogena asupra comportamentului consumatorului (p79)
7. Posibilitati si limite ale studierii comportamentului consumatorului (p84)
8. Modelarea comportamentului consumatorului (p89)
Sectiunea II
Comportamentului consumatorului (p109)
1. Coordonate globale ale studierii comportamentului consumatorului (p111)
2. Modalitati practice de studiere a comportamentului consumatorului - abordare sistemica (p132)
3. Aplicarea rezultatelor studiilor comportamentale (p179)
Sectiunea III
Comportamentul consumatorului (p209)
1. Cercetarea motivationala (p211)
2. Utilizarea si limitele cercetarii calitative (p213)
3. Tehnici ale cercetarii calitative (p215)
4. Instrumente fundamentale ale cercetarii calitative (p231)
5. Dificultati ale situatiior de interviu si depasirea lor (p234)
6. Selectia si instruirea operatorilor si moderatorilor (p239)
7. Folosirea mijloacelor audio / video in cercetarea calitativa (p240)
8. Analiza si interpretarea informatiior cercetarii calitative (p242)
9. Semiologia (p243)
10. Interpretarea psihologica a informatiior calitative (p244)
11. Analiza interactiunilor furnizate de informatiile calitative (p245)
12. Conflictele alegerii in cercetarea calitativa: Ce tehnici? Cati respondenti? (p246)
Sectiunea IV
Comportamentul consumatorului (p249)
1. Proiectarea studierii comportamentului consumatorului (p251)
2. Aspecte practice ale studierii comportamentului consumatorului (p256)
Bibliografie selectiva (p297)
Descriere:
Autorii prezentei lucrari au tratat comportamentul consumatorului pe baza teoriei generale a sistemelor sociale, structura acesteia avand patru componente fundamentale, respective sectiunile: abordarea teoretica, abordarea instrumentala, cercetare calitativa si abordare practica. Lucrarea este deosebit de valoroasa, deoarece se bazeaza pe o bibliografie solida, autorii avand acces la cele mai bune surse de profil. In plus, importante parti ale cartii au un caracter de originalitate, fiind contributii personale ale celor doi autori. Calitatea de exceptie a acestei lucrari se explica prin pregatirea si experienta autorilor, care sunt personalitati cunoscute in domeniul marketingului ai al cercetarii de marketing, atat pe plan intern, cat si international.
In esenta, cartea se adreseaza mai multor categorii de cititori: studenti, cadre didactice, cercetatori din domeniul marketingului si opiniei publice, specialisti din activitatea economica si sociala, oameni de afaceri, manageri, doctoranzi, jurnalisti, politicieni etc. Pentru oricine doreste sa aiba o viziune stiintifica asupra comportamentului consumatorului, aceasta lucrare constituie un punct de referinta.
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 45,00 leiPRP: 50,00 lei (-10%)
- 39,20 leiPRP: 49,00 lei (-20%)
- 63,00 leiPRP: 70,00 lei (-10%)
Promoţii
-- 45,00 leiPRP: 50,00 lei (-10%)
- 39,20 leiPRP: 49,00 lei (-20%)
- 63,00 leiPRP: 70,00 lei (-10%)
RECENZII