Editurile lui Florar
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Comportamentul clientilor - Adrian Gherasim, Daniel Gherasim

PRP: 78,00 lei (-17%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 64,74 lei
Diferență: 13,26 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Joi, 8 Mai. 2025
ISBN: 9786062616045
Anul publicării: 2022
Pagini: 400
Categoria: Stiinte

Scrie o recenzie!

*
?
Completați numele sau diminutivul dumneavoastră
?
Adresa dvs de e-mail, câmp opțional. Completați dacă doriți să primiți prin e-mail eventualele replici/răspunsuri.
*
?
Scrieți un titlu relevant pentru review-ul dvs, folosind cuvinte reprezentative pentru descrierea produsului care urmează să o faceți.
*
?
Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
*
1 2 3 4 5
?
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu numai), precum si tuturor celor interesati in studierea si cunoasterea comportamentului oamenilor aflati in fata actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de continutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci si alti specialisti (teoreticieni sau practicieni) din domeniul psihologiei, sociologiei, stiintelor juridice, comunicarii, esteticii industriale etc. implicati in realizarea unor astfel de studii.

Fara a insista prea mult asupra disputei legate de subiectul supus atentiei in studiile comportamentale (omul in general, cumparatorul, consumatorul, incitatorul, platitorul etc.), autorii au considerat ca acesta este clientul firmei interesate sa-i satisfaca nevoile, dorintele si cererea, privit in compania tuturor celor care-i pot influenta comportamentul (incitatatori, informatori, decidenti si lideri de opinie, sefi, critici etc.). De aceea a fost preferat pentru carte titlul de Comportamentul clientilor.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.6589 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.