Change by design. Cum transforma gandirea specifica designului organizatiile si inspira inovatia - Tim Brown
PRP: 47,20 lei (-20%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 37,76 lei
Diferență: 9,44 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Tim Brown
ISBN: 9786068360195
Editura: Publica
Anul publicării: 2012
Pagini: 288
Format: 14,5 x 20,5 cm
Categoria: Arta
DESCRIERE
Change by design de Tim Brown este un proiect al editurii Publica, sustinut de COS.
„Change by design este o calatorie prin cateva dintre stadiile importante ale gandirii specifice designului. Nu se doreste a fi un ghid de genul „cum sa”, caci, in ultima instanta, aceste abilitati se deprind cel mai bine prin practica. Speranta mea este ca voi reusi sa furnizez un sistem de referinta, care il va ajuta pe cititor sa identifice principiile si practicile caracteristice unei gandiri de tip design remarcabile. Dupa cum sugerez in capitolul 6, gandirea-design infloreste intr-o bogata cultura a artei povestirii si, in acest spirit, voi explora multe dintre aceste idei relatand povesti extrase din experienta IDEO, ca si a altor companii si organizatii.” Tim Brown
„E ca si cum ai lua lectii de golf de la antrenorul lui Tiger Woods. Organizatia condusa de Tim Brown, IDEO, a castigat mai multe premii pentru design inovativ decat orice alta companie din lume. Asa ca, daca doriti sa fiti inovatori la locul de munca, cel mai bine ar fi sa invatati acest lucru de la un campion.” Chip Heath, autorul cartii Made to Stick
„Tim Brown comunica ce are de spus printr-o combinatie unica de profunzime, pragmatism si entuziasm. Evita capcana de a prezenta gandirea specifica designului drept un panaceu, concentrandu-se in schimb pe evidentierea atat a punctelor slabe, cat si a celor forte. New York Times O carte extraordinara, in care Tim Brown argumenteaza de ce gandirea specifica designului trebuie sa penetreze toate nivelele ierarhice ale unei organizatii.” Gary Hamel, autorul cartii Ce conteaza acum (Publica, 2012)
„Cartea lui Tim Brown se adreseaza in special liderilor creativi, care au inteles ca pentru a se,, reinventa” trebuie sa-si concentreze atentia asupra dimensiunii umane. In acelasi mod, gandirea specifica designului, centrata pe experienta umana, ne poate indruma spre urmatorul pas: transferul abilitatii de a crea produse catre generarea unei adevarate experiente pentru utilizatori.” Christophe Weller, Managing Partner COS
„Change by design este o calatorie prin cateva dintre stadiile importante ale gandirii specifice designului. Nu se doreste a fi un ghid de genul „cum sa”, caci, in ultima instanta, aceste abilitati se deprind cel mai bine prin practica. Speranta mea este ca voi reusi sa furnizez un sistem de referinta, care il va ajuta pe cititor sa identifice principiile si practicile caracteristice unei gandiri de tip design remarcabile. Dupa cum sugerez in capitolul 6, gandirea-design infloreste intr-o bogata cultura a artei povestirii si, in acest spirit, voi explora multe dintre aceste idei relatand povesti extrase din experienta IDEO, ca si a altor companii si organizatii.” Tim Brown
„E ca si cum ai lua lectii de golf de la antrenorul lui Tiger Woods. Organizatia condusa de Tim Brown, IDEO, a castigat mai multe premii pentru design inovativ decat orice alta companie din lume. Asa ca, daca doriti sa fiti inovatori la locul de munca, cel mai bine ar fi sa invatati acest lucru de la un campion.” Chip Heath, autorul cartii Made to Stick
„Tim Brown comunica ce are de spus printr-o combinatie unica de profunzime, pragmatism si entuziasm. Evita capcana de a prezenta gandirea specifica designului drept un panaceu, concentrandu-se in schimb pe evidentierea atat a punctelor slabe, cat si a celor forte. New York Times O carte extraordinara, in care Tim Brown argumenteaza de ce gandirea specifica designului trebuie sa penetreze toate nivelele ierarhice ale unei organizatii.” Gary Hamel, autorul cartii Ce conteaza acum (Publica, 2012)
„Cartea lui Tim Brown se adreseaza in special liderilor creativi, care au inteles ca pentru a se,, reinventa” trebuie sa-si concentreze atentia asupra dimensiunii umane. In acelasi mod, gandirea specifica designului, centrata pe experienta umana, ne poate indruma spre urmatorul pas: transferul abilitatii de a crea produse catre generarea unei adevarate experiente pentru utilizatori.” Christophe Weller, Managing Partner COS
Tim Brown este CEO si presedinte IDEO. Considerata una dintre cele mai inovative organizatii la nivel mondial, IDEO s-a remarcat inca din primii ani de existenta, fiind compania care a lucrat la designul primului mouse marca Apple. De asemenea, Tim este unul dintre cei mai apreciati consultanti de business, oferindu-si serviciile mai multor companii din top Fortune 100, printre care Microsoft, PepsiCo sau Procter & Gamble.
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 45,00 lei
- 177,11 leiPRP: 199,00 lei (-11%)
- 114,71 leiPRP: 120,75 lei (-5%)
Promoţii
-- 177,11 leiPRP: 199,00 lei (-11%)
- 114,71 leiPRP: 120,75 lei (-5%)
- 224,99 leiPRP: 299,99 lei (-25%)
RECENZII