Campanii si strategii de PR - Flaviu-Calin Rus

PRP: 23,12 lei (-5,02%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 21,96 lei
Diferență: 1,16 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Flaviu-Calin Rus
ISBN: 9789736115790
Editura: Institutul European
Anul publicării: 2009
Pagini: 212
Categoria: Stiinte
DESCRIERE
Campanii si strategii de PR - Flaviu-Calin Rus
Volumul de fata se adreseaza cu preponderenta cursantilor din cadrul masteratelor de PR, dar si studentilor din anii terminali de la sectiile de Comunicare si Relatii Publice. Este o lucrare prin care am incercat sa punem in evidenta mai multe viziuni si modele de desfasurare a campaniilor de PR si, de asemenea, am incercat sa elaboram un model propriu de derulare a unor astfel de campanii. Suntem bucurosi ca aceasta lucrare, care dezbate tema campaniilor si a strategiilor de PR, este prima de acest fel, aparuta in cadrul Catedrei de Comunicare si Relatii Publice a Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, UBB. Consideram ca volumul va contribui la standardizarea proceselor care au loc pe parcursul derularii campaniilor de PR, standardizare utila intregii noastre societati.
Calin Flaviu Rus
Calin Flaviu Rus
Pentru prima data, termenul de consilier PR a fost introdus de catre Eduard L. Bernays, fiind preluat din domeniul juridic în anul 1920, dupa cum mentioneaza Michael Kunczik. Acelaşi M. Kunczik preia un citat de-al lui Bernays care sustine acest fapt, citat în paginile de fata în original, în limba engleza: „We borrowed the term counsel from the law, hoping its professional implication would carry over to the new field”. Bernays a avut o motivatie foarte serioasa în momentul în care a preluat termenul de consilier din domeniul juridic. La începutul secolului trecut, relatiile publice erau într-o faza incipienta de dezvoltare şi trebuiau promovate, pentru a se sedimenta la nivelul men-talului colectiv american. Domeniul juridic era deja dezvoltat, iar Bernays a mizat tocmai pe efectul acestuia asupra noului domeniu reprezentat de sistemul de relatii publice la acea vreme. Bernays a fost foarte inspirat şi, în scurta vreme, s-a reuşit încetatenirea termenului de consilier PR la nivelul mentalului colectiv american.
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 52,50 lei
- 71,91 leiPRP: 79,90 lei (-10%)
- 65,00 lei
Promoţii
-- 71,91 leiPRP: 79,90 lei (-10%)
- 44,28 leiPRP: 54,00 lei (-18%)
- 36,90 leiPRP: 45,00 lei (-18%)
RECENZII