Business storytelling: branduri si povesti - Florina Pinzaru

Preț: 33,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Florina Pinzaru
ISBN: 9786067490107
Editura: Tritonic
Anul publicării: 2015
Pagini: 278
Categoria: Stiinte
DESCRIERE
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru)
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
3. Povestile motiveaza: storytelling pentru manageri (Ramona Leon)
Povestile din perspectiva manageriala / Cum sa construiesti o poveste si de ce? / Coaching si mentoring prin storytelling: dezvolta-te si dezvolta-i si pe ceilalti / Povestea liderului si strategia din spatele povestii
Povestile din perspectiva manageriala / Cum sa construiesti o poveste si de ce? / Coaching si mentoring prin storytelling: dezvolta-te si dezvolta-i si pe ceilalti / Povestea liderului si strategia din spatele povestii
4. Storytelling, marketing si branding (Andreia Andrei)
Marketing narativ si transportare mentala / Storytelling in branding: cine sunt personajele? / Storytelling si cultivarea loialitatii
Marketing narativ si transportare mentala / Storytelling in branding: cine sunt personajele? / Storytelling si cultivarea loialitatii
5. O poveste pe mai multe voci: comunicarea de brand in era continutului generat de consumatori (Rodica Savulescu, Demetra Garbasevschi)
Web 2. 0: cultura participarii si continutul generat de consumatori / Din spectatori, oamenii devin creatori / Despre brand si branding: atunci si acum / Comunicarea de brand: intre hipercontrol si democratizare
Web 2. 0: cultura participarii si continutul generat de consumatori / Din spectatori, oamenii devin creatori / Despre brand si branding: atunci si acum / Comunicarea de brand: intre hipercontrol si democratizare
6. Storytelling si branding in muzica sau un altfel de business (Andreea Mitan)
Muzicianul ca icon / Storytelling si popular music in era digitala. Un exemplu: construirea brandului Beyonc? / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale cu poveste / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale fara poveste / Storytelling si popular music: incotro?
Muzicianul ca icon / Storytelling si popular music in era digitala. Un exemplu: construirea brandului Beyonc? / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale cu poveste / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale fara poveste / Storytelling si popular music: incotro?
7. Storytelling si branding in sport (Diana-Luiza Dumitriu)
Sportul si merele de aur ale marketizarii / Mega-evenimentele sportive ca festine comerciale / Eroi sportivi pe piata celebritatii: jocul cu si de-a brand-urile globale / Co-producerea povestilor sportive: transformarea ascultatorului-consumator in personaj si/sau povestitor
Sportul si merele de aur ale marketizarii / Mega-evenimentele sportive ca festine comerciale / Eroi sportivi pe piata celebritatii: jocul cu si de-a brand-urile globale / Co-producerea povestilor sportive: transformarea ascultatorului-consumator in personaj si/sau povestitor
8. Storytelling si branding cultural (Alexandra Zbuchea, Raluca Bem Neamu)
Care este relatia dintre storytelling si cultura? / Cum se construieste un brand de succes in cultura? / Ce povesti ne spun brandurile organizatiilor culturale?
Care este relatia dintre storytelling si cultura? / Cum se construieste un brand de succes in cultura? / Ce povesti ne spun brandurile organizatiilor culturale?
9. Storytelling ca strategie de branding in industria bancara (Alina Mihalcea, Alexandra Vitelar)
Brandul? de la instrument comercial, la marca a identitatii sociale / Povestile din comunicarea bancara romaneasca / Banca Transilvania - banca oamenilor intreprinzatori BCR - Schimbam povestea / ING si povestile pentru Generatia Y / Reinventare si povesti
Brandul? de la instrument comercial, la marca a identitatii sociale / Povestile din comunicarea bancara romaneasca / Banca Transilvania - banca oamenilor intreprinzatori BCR - Schimbam povestea / ING si povestile pentru Generatia Y / Reinventare si povesti
Categorii librarie online
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 64,80 leiPRP: 81,00 lei (-20%)
- 36,00 leiPRP: 45,00 lei (-20%)
- 55,20 leiPRP: 69,00 lei (-20%)
Promoţii
-- 64,80 leiPRP: 81,00 lei (-20%)
- 36,00 leiPRP: 45,00 lei (-20%)
- 55,20 leiPRP: 69,00 lei (-20%)
RECENZII