Ouă, iepurași și cărți grozave
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Branding in secolul 21. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc

PRP: 25,00 lei (-17%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 20,75 lei
Diferență: 4,25 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Vineri, 25 Apr. 2025
ISBN: 9786062612603
Anul publicării: 2021
Pagini: 126
Categoria: Stiinte

DESCRIERE

„Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand?
Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.

Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.”

Lect. univ. dr. Andreea Mitan.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.7647 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.