Editurile lui Florar
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Art of Successful Brand Collaborations - Geraldine Michel, Reine Willing

Preț: 185,94 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9781138499614
Anul publicării: 2020
Pagini: 286
Categoria: Carte straina

DESCRIERE

Brand collaborations are widely considered the art of the perfect match. This book is a guide to understanding the process of brand collaborations and explains the key factors of success to build specific forms of collaborations between diverse partners. The Art of Successful Brand Collaborations gives tangible examples of partnerships between various kinds of internationally renowned artists, celebrities, brands and companies such as Coca-Cola, Louis Vuitton, Puma, David Beckham and Pharrell Williams.
In this vivid study, the academic and practitioner author team outline deep knowledge about the advantages and economic benefits of this marketing strategy. This includes additional meaning, improvement of the brand image, attracting new customers within different target groups and the development of the brand in new markets.
Filled with interviews from practitioners and vital academic and professional insights, this book is an essential guide for brand managers, professors and students to better understand and successfully implement the process of brand collaborations.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Cărți noi - Librarie online - Carte straina

Created in 0.7890 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.