Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Analiza si interferenta statistica a datelor de marketing - Manuela Rozalia Gabor

PRP: 37,90 lei (-10%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 34,11 lei
Diferență: 3,79 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Miercuri, 29 Ian. 2025
ISBN: 9786061806324
Editura:
Anul publicării: 2016
Pagini: 172
Categoria: Stiinte

DESCRIERE

Marketingul are ca obiectiv esential orientarea activitatilor unei firme in functie de nevoile – actuale si viitoare – ale consumatorilor. Aceasta presupune, in mod necesar, existenta unui sistem informational bine pus la punct, dar si cunoasterea unor tehnici moderne de analiza, prelucrare si interpretare a informatiei atat de complexe din domeniul marketingului.
Pentru investigarea pietei si a variabilelor aferente, respectiv a nevoilor, a perceptiilor, atitudinilor, opiniilor sau comportamentului clientilor, cercetarea de marketing nu dispune decat metodele statistic-matematice cunoscute sub numele de analiza datelor si inferenta statistica. Progresele inregistrate in ultimii ani atat pe linia dezvoltarii metodelor cat si pe cea a implementarii lor prin intermediul unor programe sau sisteme informatice complexe, dar usor de manipulat, au oferit cercetarii de marketing un instrument redutabil de introspectie.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Titluri de același autor

Created in 0.2513 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.